Typ události workshop 1:1
listopad
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: příprava efektivního vystoupení, posílení prezentačních dovedností, získání jistoty před chystaným vystoupením – minitrénink Pro ty, kteří máte před sebou vystoupení před několika lidmi nebo větším
Podrobnosti
téma: příprava efektivního vystoupení, posílení prezentačních dovedností, získání jistoty před chystaným vystoupením – minitrénink
Pro ty, kteří máte před sebou vystoupení před několika lidmi nebo větším publikem, nebo i důležité jednání s jedním člověkem. Je vhodné také pro vás, kteří chcete úspěšně obhájit výsledky svojí práce nebo studia. Pro vás, kteří chcete promluvit na rodinné nebo firemní akci, a chcete, aby vaše vystoupení mělo kvalitní úroveň.
Můžete přijít s konkrétním obsahem prezentace, kterou chcete vyladit. Ale je možné zabývat se i obecnými pravidly prezentace, její přípravy, verbálního i neverbálního projevu, zvládnutí případné trémy, vhodný oděv, práce s publikem apod.
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: příprava efektivního vystoupení, posílení prezentačních dovedností, získání jistoty před chystaným vystoupením – minitrénink Pro ty, kteří máte před sebou vystoupení před několika lidmi nebo větším
Podrobnosti
téma: příprava efektivního vystoupení, posílení prezentačních dovedností, získání jistoty před chystaným vystoupením – minitrénink
Pro ty, kteří máte před sebou vystoupení před několika lidmi nebo větším publikem, nebo i důležité jednání s jedním člověkem. Je vhodné také pro vás, kteří chcete úspěšně obhájit výsledky svojí práce nebo studia. Pro vás, kteří chcete promluvit na rodinné nebo firemní akci, a chcete, aby vaše vystoupení mělo kvalitní úroveň.
Můžete přijít s konkrétním obsahem prezentace, kterou chcete vyladit. Ale je možné zabývat se i obecnými pravidly prezentace, její přípravy, verbálního i neverbálního projevu, zvládnutí případné trémy, vhodný oděv, práce s publikem apod.
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní Jedná se
Podrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní
Jedná se o aktivity v rámci Meta Ads (reklamy na Facebooku, Instagramu, WhatsAppu a Messengeru), Google Ads, Sklik, případně další placené kanály, které ze strategie vyplynou. Vhodné pro ty, kteří investice do online reklamy teprve plánují, ale i pro ty co spravují kampaně nebo na za ně spravuje kampaně někdo jiný a oni chtějí jiný pohled na současný stav.
Můžeme společně namyslet optimální placenou strategii pro váš byznys (nevyhneme se také tématům jako co vytvářet za obsah, jaké úpravy by bylo dobré udělat na webu atp.), můžeme společně probrat vaše dosavadní aktivity a podívat se na jejich výkon a případně otestovat nové cesty kudy ke konverzi (nákupu či k zákazníkovi). Součástí může být také audit dosavadních aktivit nejen vašich, ale také agenturních.
Je dost možné, že už na první schůzce se mrknete na vaše kampaně – mějte s sebou tedy pro jistotu notebook a po ruce přihlašovací údaje. A pokud potřebujete, klidně si s sebou vezměte kolegu či kolegyni.
Workshop s Adélou je aktuálně možné absolvovat maximálně 2x. Další práce se pak odehrává v menších skupinkách s podobně zacílenými lidmi – k odborným radám se tedy přidá i sdílení dobré praxe.
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní Jedná se
Podrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní
Jedná se o aktivity v rámci Meta Ads (reklamy na Facebooku, Instagramu, WhatsAppu a Messengeru), Google Ads, Sklik, případně další placené kanály, které ze strategie vyplynou. Vhodné pro ty, kteří investice do online reklamy teprve plánují, ale i pro ty co spravují kampaně nebo na za ně spravuje kampaně někdo jiný a oni chtějí jiný pohled na současný stav.
Můžeme společně namyslet optimální placenou strategii pro váš byznys (nevyhneme se také tématům jako co vytvářet za obsah, jaké úpravy by bylo dobré udělat na webu atp.), můžeme společně probrat vaše dosavadní aktivity a podívat se na jejich výkon a případně otestovat nové cesty kudy ke konverzi (nákupu či k zákazníkovi). Součástí může být také audit dosavadních aktivit nejen vašich, ale také agenturních.
Je dost možné, že už na první schůzce se mrknete na vaše kampaně – mějte s sebou tedy pro jistotu notebook a po ruce přihlašovací údaje. A pokud potřebujete, klidně si s sebou vezměte kolegu či kolegyni.
Workshop s Adélou je aktuálně možné absolvovat maximálně 2x. Další práce se pak odehrává v menších skupinkách s podobně zacílenými lidmi – k odborným radám se tedy přidá i sdílení dobré praxe.
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní Jedná se
Podrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní
Jedná se o aktivity v rámci Meta Ads (reklamy na Facebooku, Instagramu, WhatsAppu a Messengeru), Google Ads, Sklik, případně další placené kanály, které ze strategie vyplynou. Vhodné pro ty, kteří investice do online reklamy teprve plánují, ale i pro ty co spravují kampaně nebo na za ně spravuje kampaně někdo jiný a oni chtějí jiný pohled na současný stav.
Můžeme společně namyslet optimální placenou strategii pro váš byznys (nevyhneme se také tématům jako co vytvářet za obsah, jaké úpravy by bylo dobré udělat na webu atp.), můžeme společně probrat vaše dosavadní aktivity a podívat se na jejich výkon a případně otestovat nové cesty kudy ke konverzi (nákupu či k zákazníkovi). Součástí může být také audit dosavadních aktivit nejen vašich, ale také agenturních.
Je dost možné, že už na první schůzce se mrknete na vaše kampaně – mějte s sebou tedy pro jistotu notebook a po ruce přihlašovací údaje. A pokud potřebujete, klidně si s sebou vezměte kolegu či kolegyni.
Workshop s Adélou je aktuálně možné absolvovat maximálně 2x. Další práce se pak odehrává v menších skupinkách s podobně zacílenými lidmi – k odborným radám se tedy přidá i sdílení dobré praxe.
Chci vědět víc
prosinec
Čas
1.12.2025 9:30 - 10:30
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zde:Podrobnosti
téma: zahájení podnikání, vydefinování produktu/služby, marketing, rozvoj podnikání Pro ty, kteří mají nápad a o podnikání přemýšlí. Taky pro ty, kteří jsou na začátku podnikání a
Podrobnosti
téma: zahájení podnikání, vydefinování produktu/služby, marketing, rozvoj podnikání
Pro ty, kteří mají nápad a o podnikání přemýšlí. Taky pro ty, kteří jsou na začátku podnikání a chtějí se poradit o strategii, možnostech, kontaktech apod. Ale taky pro ty, kteří už podnikají a mají pocit stagnace, a chtějí si popovídat o možnostech rozvoje.
Můžete mít konkrétní věc, kterou chcete řešit (nejčastěji to bývají otázky marketingu – web, cenotvorba, sociální sítě, canva, propagace apod.), ale taky můžete přijít „jen tak si o svém podnikání popovídat“ – ne každý má možnost s někým probrat, čím si není jistý, o čem uvažuje, s čím se pere… I sdílení a psychohygiena jsou pro podnikání důležité.
Chci vědět víc
Čas
1.12.2025 10:40 - 11:40
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zde:Podrobnosti
téma: zahájení podnikání, vydefinování produktu/služby, marketing, rozvoj podnikání Pro ty, kteří mají nápad a o podnikání přemýšlí. Taky pro ty, kteří jsou na začátku podnikání a
Podrobnosti
téma: zahájení podnikání, vydefinování produktu/služby, marketing, rozvoj podnikání
Pro ty, kteří mají nápad a o podnikání přemýšlí. Taky pro ty, kteří jsou na začátku podnikání a chtějí se poradit o strategii, možnostech, kontaktech apod. Ale taky pro ty, kteří už podnikají a mají pocit stagnace, a chtějí si popovídat o možnostech rozvoje.
Můžete mít konkrétní věc, kterou chcete řešit (nejčastěji to bývají otázky marketingu – web, cenotvorba, sociální sítě, canva, propagace apod.), ale taky můžete přijít „jen tak si o svém podnikání popovídat“ – ne každý má možnost s někým probrat, čím si není jistý, o čem uvažuje, s čím se pere… I sdílení a psychohygiena jsou pro podnikání důležité.
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: příprava efektivního vystoupení, posílení prezentačních dovedností, získání jistoty před chystaným vystoupením – minitrénink Pro ty, kteří máte před sebou vystoupení před několika lidmi nebo větším
Podrobnosti
téma: příprava efektivního vystoupení, posílení prezentačních dovedností, získání jistoty před chystaným vystoupením – minitrénink
Pro ty, kteří máte před sebou vystoupení před několika lidmi nebo větším publikem, nebo i důležité jednání s jedním člověkem. Je vhodné také pro vás, kteří chcete úspěšně obhájit výsledky svojí práce nebo studia. Pro vás, kteří chcete promluvit na rodinné nebo firemní akci, a chcete, aby vaše vystoupení mělo kvalitní úroveň.
Můžete přijít s konkrétním obsahem prezentace, kterou chcete vyladit. Ale je možné zabývat se i obecnými pravidly prezentace, její přípravy, verbálního i neverbálního projevu, zvládnutí případné trémy, vhodný oděv, práce s publikem apod.
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: příprava efektivního vystoupení, posílení prezentačních dovedností, získání jistoty před chystaným vystoupením – minitrénink Pro ty, kteří máte před sebou vystoupení před několika lidmi nebo větším
Podrobnosti
téma: příprava efektivního vystoupení, posílení prezentačních dovedností, získání jistoty před chystaným vystoupením – minitrénink
Pro ty, kteří máte před sebou vystoupení před několika lidmi nebo větším publikem, nebo i důležité jednání s jedním člověkem. Je vhodné také pro vás, kteří chcete úspěšně obhájit výsledky svojí práce nebo studia. Pro vás, kteří chcete promluvit na rodinné nebo firemní akci, a chcete, aby vaše vystoupení mělo kvalitní úroveň.
Můžete přijít s konkrétním obsahem prezentace, kterou chcete vyladit. Ale je možné zabývat se i obecnými pravidly prezentace, její přípravy, verbálního i neverbálního projevu, zvládnutí případné trémy, vhodný oděv, práce s publikem apod.
Chci vědět víc
