Typ události workshop 1:1
březen
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: texty na web, texty na sociální sítě, newslettery, blogy, copywritingové principy, obsahová strategie, popisky pro e-shopy Tato hodinová konzultace je vhodná pro všechny, kdo chtějí
Podrobnosti
téma: texty na web, texty na sociální sítě, newslettery, blogy, copywritingové principy, obsahová strategie, popisky pro e-shopy
Tato hodinová konzultace je vhodná pro všechny, kdo chtějí dát textům v podnikání jiskru.
Podíváte se spolu, jak:
- zlepšit a zefektivnit texty na webu
- psát na sociální sítě, aby byly investicí, nikoli nákladem
- efektivně využívat mailing a newslettery
- sestavit obsahový plán nebo strategii
- strukturovat popisky v e-shopech, aby zákazníky přiměly k nákupu
(za hodinu stihnete jen jednu z těchto oblastí)
„Projdeme společně vaše stávající texty nebo promyslíme a naplánujeme, jak uchopit ty budoucí. I když se zaměříme na jednu oblast, promyslíme, také, jak ji napojit na ty ostatní, abyste každý text, který vytvoříte, využili na maximum.
Protože i kdybyste se na hlavu postavili, bez špičkových textů se v podnikání neobejdete.“
Individuální workshop s Alžbětou je možné absolvovat jen jednou ročně. Od podzimu plánujeme skupinové workshopy zaměřené na různé druhy textů: příspěvky na sítě, produktové popisky, mailing.
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: texty na web, texty na sociální sítě, newslettery, blogy, copywritingové principy, obsahová strategie, popisky pro e-shopy Tato hodinová konzultace je vhodná pro všechny, kdo chtějí
Podrobnosti
téma: texty na web, texty na sociální sítě, newslettery, blogy, copywritingové principy, obsahová strategie, popisky pro e-shopy
Tato hodinová konzultace je vhodná pro všechny, kdo chtějí dát textům v podnikání jiskru.
Podíváte se spolu, jak:
- zlepšit a zefektivnit texty na webu
- psát na sociální sítě, aby byly investicí, nikoli nákladem
- efektivně využívat mailing a newslettery
- sestavit obsahový plán nebo strategii
- strukturovat popisky v e-shopech, aby zákazníky přiměly k nákupu
(za hodinu stihnete jen jednu z těchto oblastí)
„Projdeme společně vaše stávající texty nebo promyslíme a naplánujeme, jak uchopit ty budoucí. I když se zaměříme na jednu oblast, promyslíme, také, jak ji napojit na ty ostatní, abyste každý text, který vytvoříte, využili na maximum.
Protože i kdybyste se na hlavu postavili, bez špičkových textů se v podnikání neobejdete.“
Individuální workshop s Alžbětou je možné absolvovat jen jednou ročně. Od podzimu plánujeme skupinové workshopy zaměřené na různé druhy textů: příspěvky na sítě, produktové popisky, mailing.
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: začínám s make-upem, chci se líčit líp, ať mi to sluší Tato hodinová konzultace je vhodná pro všechny, co se rozhodly pozvednout svůj styl a
Podrobnosti
téma: začínám s make-upem, chci se líčit líp, ať mi to sluší
Tato hodinová konzultace je vhodná pro všechny, co se rozhodly pozvednout svůj styl a vizuální dojem na novou úroveň. Chcete se (nejen na jednání se zákazníky, klienty či obchodními partnery) cítit více sebejistě? Začněte u toho, že budete spokojenější s tím, jak vypadáte.
Do poznámky k objednávce připište, které téma chcete řešit:
Monika nabízí 3 témata konzultací:
1) začínám s make-upem (pro ty, které jsou zvyklé „vzít si řasenku a jít“)
2) chci se líčit líp (pro ty, které jsou zvyklé se líčit a chtějí vědět, jestli to dělají správně a co můžou zlepšit)
3) ať mi to sluší (jak pomocí šatníku a barev správně působit na své okolí)
- Jak vnést ženskost do každodenního života aneb proč se nebát červené barvy.
- Jak vybrat kabelku a doplňky.
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: začínám s make-upem, chci se líčit líp, ať mi to sluší Tato hodinová konzultace je vhodná pro všechny, co se rozhodly pozvednout svůj styl a
Podrobnosti
téma: začínám s make-upem, chci se líčit líp, ať mi to sluší
Tato hodinová konzultace je vhodná pro všechny, co se rozhodly pozvednout svůj styl a vizuální dojem na novou úroveň. Chcete se (nejen na jednání se zákazníky, klienty či obchodními partnery) cítit více sebejistě? Začněte u toho, že budete spokojenější s tím, jak vypadáte.
Do poznámky k objednávce připište, které téma chcete řešit:
Monika nabízí 3 témata konzultací:
1) začínám s make-upem (pro ty, které jsou zvyklé „vzít si řasenku a jít“)
2) chci se líčit líp (pro ty, které jsou zvyklé se líčit a chtějí vědět, jestli to dělají správně a co můžou zlepšit)
3) ať mi to sluší (jak pomocí šatníku a barev správně působit na své okolí)
- Jak vnést ženskost do každodenního života aneb proč se nebát červené barvy.
- Jak vybrat kabelku a doplňky.
Chci vědět víc
duben
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní Jedná se
Podrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní
Jedná se o aktivity v rámci Meta Ads (reklamy na Facebooku, Instagramu, WhatsAppu a Messengeru), Google Ads, Sklik, případně další placené kanály, které ze strategie vyplynou. Vhodné pro ty, kteří investice do online reklamy teprve plánují, ale i pro ty co spravují kampaně nebo na za ně spravuje kampaně někdo jiný a oni chtějí jiný pohled na současný stav.
Můžeme společně namyslet optimální placenou strategii pro váš byznys (nevyhneme se také tématům jako co vytvářet za obsah, jaké úpravy by bylo dobré udělat na webu atp.), můžeme společně probrat vaše dosavadní aktivity a podívat se na jejich výkon a případně otestovat nové cesty kudy ke konverzi (nákupu či k zákazníkovi). Součástí může být také audit dosavadních aktivit nejen vašich, ale také agenturních.
Je dost možné, že už na první schůzce se mrknete na vaše kampaně – mějte s sebou tedy pro jistotu notebook a po ruce přihlašovací údaje. A pokud potřebujete, klidně si s sebou vezměte kolegu či kolegyni.
Workshop s Adélou je aktuálně možné absolvovat maximálně 2x. Další práce se pak odehrává v menších skupinkách s podobně zacílenými lidmi – k odborným radám se tedy přidá i sdílení dobré praxe.
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní Jedná se
Podrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní
Jedná se o aktivity v rámci Meta Ads (reklamy na Facebooku, Instagramu, WhatsAppu a Messengeru), Google Ads, Sklik, případně další placené kanály, které ze strategie vyplynou. Vhodné pro ty, kteří investice do online reklamy teprve plánují, ale i pro ty co spravují kampaně nebo na za ně spravuje kampaně někdo jiný a oni chtějí jiný pohled na současný stav.
Můžeme společně namyslet optimální placenou strategii pro váš byznys (nevyhneme se také tématům jako co vytvářet za obsah, jaké úpravy by bylo dobré udělat na webu atp.), můžeme společně probrat vaše dosavadní aktivity a podívat se na jejich výkon a případně otestovat nové cesty kudy ke konverzi (nákupu či k zákazníkovi). Součástí může být také audit dosavadních aktivit nejen vašich, ale také agenturních.
Je dost možné, že už na první schůzce se mrknete na vaše kampaně – mějte s sebou tedy pro jistotu notebook a po ruce přihlašovací údaje. A pokud potřebujete, klidně si s sebou vezměte kolegu či kolegyni.
Workshop s Adélou je aktuálně možné absolvovat maximálně 2x. Další práce se pak odehrává v menších skupinkách s podobně zacílenými lidmi – k odborným radám se tedy přidá i sdílení dobré praxe.
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní Jedná se
Podrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní
Jedná se o aktivity v rámci Meta Ads (reklamy na Facebooku, Instagramu, WhatsAppu a Messengeru), Google Ads, Sklik, případně další placené kanály, které ze strategie vyplynou. Vhodné pro ty, kteří investice do online reklamy teprve plánují, ale i pro ty co spravují kampaně nebo na za ně spravuje kampaně někdo jiný a oni chtějí jiný pohled na současný stav.
Můžeme společně namyslet optimální placenou strategii pro váš byznys (nevyhneme se také tématům jako co vytvářet za obsah, jaké úpravy by bylo dobré udělat na webu atp.), můžeme společně probrat vaše dosavadní aktivity a podívat se na jejich výkon a případně otestovat nové cesty kudy ke konverzi (nákupu či k zákazníkovi). Součástí může být také audit dosavadních aktivit nejen vašich, ale také agenturních.
Je dost možné, že už na první schůzce se mrknete na vaše kampaně – mějte s sebou tedy pro jistotu notebook a po ruce přihlašovací údaje. A pokud potřebujete, klidně si s sebou vezměte kolegu či kolegyni.
Workshop s Adélou je aktuálně možné absolvovat maximálně 2x. Další práce se pak odehrává v menších skupinkách s podobně zacílenými lidmi – k odborným radám se tedy přidá i sdílení dobré praxe.
Chci vědět víc
květen
Čas
15.5.2025 10:00 - 15:00
Podrobnosti
O co jde? 1 hodina focení s profesionální fotografkou Marynou Gorodetskou (mrkněte
Podrobnosti
- 1 hodina focení s profesionální fotografkou Marynou Gorodetskou (mrkněte na její FB, jak mohou výstupy vypadat)
- přinesete si 2-3 outfity (zázemí k převlékání nám poskytne Red Brick Design Shop, kde si můžete bezplatně zapůjčit oblečení, šperky či doplňky)
- pokud máte zájem, přinesete si vlastní věci, které chcete na některých fotkách mít (notebook, diář… nebo něco, co souvisí přímo s vaším podnikáním)
- dostanete k náhledu všechny fotky, vyberete si 10, které vám fotografka upraví (další lze dokoupit)
- fotky dostanete elektronicky
- možnost využít vizážistku (je nutno přijít o 45min dřív, platí se jí v hotovosti na místě)
- Cena pro členky: 2000 Kč
- Cena pro nečlenky: 2500 Kč
Harmonogram
- 1. žena: focení 10-11 (případná vizážistka 9:15-10:00)
- 2. žena: focení 11-12 (případná vizážistka 10:15-11:00)
- 3. žena: focení 12-13 (případná vizážistka 11:15-12:00)
- 4. žena: focení 13-14 (případná vizážistka 12:15-13:00)
- 5. žena: focení 14-15 (případná vizážistka 13:15-14:00)
Chci vědět víc
Čas
29.5.2025 10:00 - 15:00
Podrobnosti
O co jde? 1 hodina focení s profesionální fotografkou Marynou Gorodetskou (mrkněte
Podrobnosti
- 1 hodina focení s profesionální fotografkou Marynou Gorodetskou (mrkněte na její FB, jak mohou výstupy vypadat)
- přinesete si 2-3 outfity (zázemí k převlékání nám poskytne Red Brick Design Shop, kde si můžete bezplatně zapůjčit oblečení, šperky či doplňky)
- pokud máte zájem, přinesete si vlastní věci, které chcete na některých fotkách mít (notebook, diář… nebo něco, co souvisí přímo s vaším podnikáním)
- dostanete k náhledu všechny fotky, vyberete si 10, které vám fotografka upraví (další lze dokoupit)
- fotky dostanete elektronicky
- možnost využít vizážistku (je nutno přijít o 45min dřív, platí se jí v hotovosti na místě)
- Cena pro členky: 2000 Kč
- Cena pro nečlenky: 2500 Kč
Harmonogram
- 1. žena: focení 10-11 (případná vizážistka 9:15-10:00)
- 2. žena: focení 11-12 (případná vizážistka 10:15-11:00)
- 3. žena: focení 12-13 (případná vizážistka 11:15-12:00)
- 4. žena: focení 13-14 (případná vizážistka 12:15-13:00)
- 5. žena: focení 14-15 (případná vizážistka 13:15-14:00)
Chci vědět víc
červen
Čas
5.6.2025 10:00 - 15:00
Podrobnosti
O co jde? 1 hodina focení s profesionální fotografkou Marynou Gorodetskou (mrkněte
Podrobnosti
- 1 hodina focení s profesionální fotografkou Marynou Gorodetskou (mrkněte na její FB, jak mohou výstupy vypadat)
- přinesete si 2-3 outfity (zázemí k převlékání nám poskytne Red Brick Design Shop, kde si můžete bezplatně zapůjčit oblečení, šperky či doplňky)
- pokud máte zájem, přinesete si vlastní věci, které chcete na některých fotkách mít (notebook, diář… nebo něco, co souvisí přímo s vaším podnikáním)
- dostanete k náhledu všechny fotky, vyberete si 10, které vám fotografka upraví (další lze dokoupit)
- fotky dostanete elektronicky
- možnost využít vizážistku (je nutno přijít o 45min dřív, platí se jí v hotovosti na místě)
- Cena pro členky: 2000 Kč
- Cena pro nečlenky: 2500 Kč
Harmonogram
- 1. žena: focení 10-11 (případná vizážistka 9:15-10:00)
- 2. žena: focení 11-12 (případná vizážistka 10:15-11:00)
- 3. žena: focení 12-13 (případná vizážistka 11:15-12:00)
- 4. žena: focení 13-14 (případná vizážistka 12:15-13:00)
- 5. žena: focení 14-15 (případná vizážistka 13:15-14:00)
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní Jedná se
Podrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní
Jedná se o aktivity v rámci Meta Ads (reklamy na Facebooku, Instagramu, WhatsAppu a Messengeru), Google Ads, Sklik, případně další placené kanály, které ze strategie vyplynou. Vhodné pro ty, kteří investice do online reklamy teprve plánují, ale i pro ty co spravují kampaně nebo na za ně spravuje kampaně někdo jiný a oni chtějí jiný pohled na současný stav.
Můžeme společně namyslet optimální placenou strategii pro váš byznys (nevyhneme se také tématům jako co vytvářet za obsah, jaké úpravy by bylo dobré udělat na webu atp.), můžeme společně probrat vaše dosavadní aktivity a podívat se na jejich výkon a případně otestovat nové cesty kudy ke konverzi (nákupu či k zákazníkovi). Součástí může být také audit dosavadních aktivit nejen vašich, ale také agenturních.
Je dost možné, že už na první schůzce se mrknete na vaše kampaně – mějte s sebou tedy pro jistotu notebook a po ruce přihlašovací údaje. A pokud potřebujete, klidně si s sebou vezměte kolegu či kolegyni.
Workshop s Adélou je aktuálně možné absolvovat maximálně 2x. Další práce se pak odehrává v menších skupinkách s podobně zacílenými lidmi – k odborným radám se tedy přidá i sdílení dobré praxe.
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní Jedná se
Podrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní
Jedná se o aktivity v rámci Meta Ads (reklamy na Facebooku, Instagramu, WhatsAppu a Messengeru), Google Ads, Sklik, případně další placené kanály, které ze strategie vyplynou. Vhodné pro ty, kteří investice do online reklamy teprve plánují, ale i pro ty co spravují kampaně nebo na za ně spravuje kampaně někdo jiný a oni chtějí jiný pohled na současný stav.
Můžeme společně namyslet optimální placenou strategii pro váš byznys (nevyhneme se také tématům jako co vytvářet za obsah, jaké úpravy by bylo dobré udělat na webu atp.), můžeme společně probrat vaše dosavadní aktivity a podívat se na jejich výkon a případně otestovat nové cesty kudy ke konverzi (nákupu či k zákazníkovi). Součástí může být také audit dosavadních aktivit nejen vašich, ale také agenturních.
Je dost možné, že už na první schůzce se mrknete na vaše kampaně – mějte s sebou tedy pro jistotu notebook a po ruce přihlašovací údaje. A pokud potřebujete, klidně si s sebou vezměte kolegu či kolegyni.
Workshop s Adélou je aktuálně možné absolvovat maximálně 2x. Další práce se pak odehrává v menších skupinkách s podobně zacílenými lidmi – k odborným radám se tedy přidá i sdílení dobré praxe.
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní Jedná se
Podrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní
Jedná se o aktivity v rámci Meta Ads (reklamy na Facebooku, Instagramu, WhatsAppu a Messengeru), Google Ads, Sklik, případně další placené kanály, které ze strategie vyplynou. Vhodné pro ty, kteří investice do online reklamy teprve plánují, ale i pro ty co spravují kampaně nebo na za ně spravuje kampaně někdo jiný a oni chtějí jiný pohled na současný stav.
Můžeme společně namyslet optimální placenou strategii pro váš byznys (nevyhneme se také tématům jako co vytvářet za obsah, jaké úpravy by bylo dobré udělat na webu atp.), můžeme společně probrat vaše dosavadní aktivity a podívat se na jejich výkon a případně otestovat nové cesty kudy ke konverzi (nákupu či k zákazníkovi). Součástí může být také audit dosavadních aktivit nejen vašich, ale také agenturních.
Je dost možné, že už na první schůzce se mrknete na vaše kampaně – mějte s sebou tedy pro jistotu notebook a po ruce přihlašovací údaje. A pokud potřebujete, klidně si s sebou vezměte kolegu či kolegyni.
Workshop s Adélou je aktuálně možné absolvovat maximálně 2x. Další práce se pak odehrává v menších skupinkách s podobně zacílenými lidmi – k odborným radám se tedy přidá i sdílení dobré praxe.
Chci vědět víc