ZRUŠENO: Seminář: Google Analytics pro mírně pokročilé

Datum / čas
Date(s) - 22/11/2019
12:15 - 15:45

Místo konání
místo konání bude upřesněno


Akce je z organizačních důvodů zrušena. Pokud vás téma láká, nezoufejte – akce proběhne i v Rožnově

Google Analytics už jsme měli. Ale pro začátečníky to bylo moc pokročilé a pro pokročilé to bylo zase málo :-D Tak jsme to ještě trochu rozdělili. Jeden den, dva semináře. Dopoledne úplní začátečníci, odpoledne mírně pokročilí. Každý by si měl přijít na své ;-) No a v případě zájmu uděláme akci i pro více pokročilé a superpokročilé!

Níže je  popis akce pro mírně pokročilé, tu pro úplné začátečníky najdete zde. Ve formuláři se můžete přihlásit na dopoledne, odpoledne či na obě akce naráz (zvýhodněná cena). 

Občas se přihlásíte do Google Analytics, mrknete na zobrazené grafy i tabulky, zkusíte něco proklikat a doufáte, že se dostanete k zajímavým výsledkům? Jenže si při tom možná říkáte, co je ta správná hodnota a co špatná hodnota, jak se v tom má člověk vyznat? Když graf roste, určitě to musí něco značit. No jo, ale který graf má růst a který klesat? 😊 Také si občas pohráváte s touto myšlenou a toužíte porozumět nejrůznějším informacím, které nám Google Analytics poskytuje?

Pro koho je seminář určen?

  • Pro mírně pokročilé, které se alespoň 3x za rok přihlásí do nástroje Google Analytics a orientačně vědí, jak si zjistit v Google Analytics celkovou návštěvnost webu.
  • Akce je určena pro všechny, kteří mají jakýkoliv web, osobní, publikační, blog, či e-shop.

Co Vás čeká?

  • Porozumění chování návštěvníků na vašem webu a objevení příležitostí ke zlepšení výkonnosti vašeho webu i marketingových kampaní. Objevte kampaně, které vám vydělávají nejvíce a zjistěte také, které kampaně jsou naprosto neúčinné a je vhodné je raději vypnout.
  • V tomto semináři pro mírně pokročilé se blíže podíváme na nejvýznamnější metriky v Google Analytics. Ukáži vám, jak je dávat do kontextu a jak jim porozumět, abyste se mohly dle nich lépe rozhodovat 😊. Přijďte na seminář a poznejte webovou analytiku zblízka!

Co je potřeba

  • Je třeba mít vlastní web a na něm již nasazen měřící kód Google Analytics, a hlavně nezapomenout přístupové jméno a heslo do vašich Google Analytics, abyste si mohly při výkladu vše vyzkoušet na vlastních datech.
  • Je nezbytné si vzít s sebou vlastní notebook. Nedoporučuji však tablet.

Bc. Zbyněk Hyrák

Zbyněk je specialista na webovou analytiku a výkonnostní marketing. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již od roku 2008.

Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics a vyhodnocovat data. Spravuje klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu.

Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!

Orientační struktura akce:

  • 12,15 – 12,30 – příchod, přivítání, káva, zapojení počítačů
  • 12,30 – 15,30 – Google Analytics pro úplné začátečníky
  • 15,30 – 15,45 – rozloučení, uvolnění prostoru

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít