ZRUŠENO: Seminář: Google Analytics pro úplné začátečníky

Datum / čas
Date(s) - 22/11/2019
8:45 - 12:15

Místo konání
místo konání bude upřesněno


Akce je z organizačních důvodů zrušena. Pokud vás téma láká, nezoufejte – akce proběhne i v Rožnově

Google Analytics už jsme měli. Ale pro začátečníky to bylo moc pokročilé a pro pokročilé to bylo zase málo :-D Tak jsme to ještě trochu rozdělili. Jeden den, dva semináře. Dopoledne úplní začátečníci, odpoledne mírně pokročilí. Každý by si měl přijít na své ;-) No a v případě zájmu uděláme akci i pro více pokročilé a superpokročilé!

Níže je popis akce pro úplné začátečníky, navazující akci pro mírně pokročilé najdete zde. Ve formuláři se můžete přihlásit na dopoledne, odpoledne či na obě akce naráz (zvýhodněná cena). 

Slyšely jste již o nástroji Google Analytics? Že ne? Tak to vůbec nevadí 😊. Pokud již máte svůj web, tak si v rámci tohoto semináře zkusíme společně založit nový účet Google Analytics a seznámíte se se základním prostředím tohoto nástroje. Zjistíte nejen to, kde najít přehled návštěvnosti vašeho webu a jak jej správně vyhodnotit, ale také, co jsou to konverze, a proč bychom je měli měřit a vyhodnocovat. Přijďte na seminář a poznejte webovou analytiku zblízka!

Pro koho je seminář určen?

  • pro úplné začátečnice, které ještě nikdy nevyzkoušely nástroj Google Analytics a chtějí začít
  • pro ty, které netuší, jak zjistit celkovou návštěvnost webu přímo v nástroji Google Analytics
  • pro ty, které se v problematice ještě vůbec neorientují a tento nástroj jim vůbec nic zatím neříká
  • akce je určena pro všechny, kteří mají jakýkoliv web, osobní, publikační, blog, či e-shop

Co Vás čeká?

  • Založení nástroje Google Analytics a základní seznámení s tímto nástrojem a možnostmi, jak jej lze používat pro efektivní marketing a pro základní vyhodnocení návštěvnosti webu.

Co je potřeba

  • Je třeba mít vlastní web, není ale podmínkou mít založen nástroj Google Analytics. Pokud jej již založen máte, tak nezapomeňte přístupové jméno a heslo do vašich Google Analytics, abyste si mohly při výkladu vše vyzkoušet na vlastních datech. Je nezbytné si vzít s sebou vlastní notebook. Nedoporučuji však tablet.

Bc. Zbyněk Hyrák

Zbyněk je specialista na webovou analytiku a výkonnostní marketing. V oblasti internetového marketingu působí na volné noze nepřetržitě již od roku 2008.

Zaměřuje se na malé a střední firmy, kterým pomáhá nasadit pokročilejší měření Google Analytics a vyhodnocovat data. Spravuje klientům PPC kampaně (Google Ads a Sklik). Na základě analytických dat optimalizuje web i PPC kampaně a zvyšuje efektivitu celkového marketingu.

Jeho vášní je marketing, který se dá měřit!

Orientační struktura akce:

  • 8,45 – 9,00 – příchod, přivítání, káva, zapojení počítačů
  • 9,00 – 12,00 – Google Analytics pro úplné začátečníky
  • 12,00 – 12,15 – rozloučení, uvolnění prostoru pro odpolední akci

 

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít