Image firmy

Datum / čas
Date(s) - 23/03/2018
8:45 - 12:00

Místo konání
Moje Dílna, Zlín


Pro koho je seminář určen?

  • pro začínající podnikatelky, které přemýšlí, jak srozumitelně nastavit svou značku – ať už mají firmu, nebo vystupují jako živnostnice
  • pro ženy, které přemýšlejí o podnikání a chtějí si do svých podnikatelských plánů zařadit další díl skládačky
  • pro podnikající ženy, které se chtějí zamyslet nad tím, jak jejich značka působí na jejich zákazníky
  • PRO VŠECHNY, KTERÝM NENÍ JEDNO, JAK JEJICH PODNIKÁNÍ VNÍMÁ JEJICH OKOLÍ

Co Vás čeká?

  • firma jako srozumitelná značka
  • jak začít, jaké otázky si položit
  • co všechno má vliv na to, jak naši firmu lidé vnímají

PhDr. Pavla Kotyzová, Ph. D.

pavla kotyzova klub podnikatelek zlinAbsolvovala obor Marketingové komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, rigorózní práci obhájila na Fakultě masmédií Bratislavské vysoké školy práva (PhDr.), doktorský titul (Ph.D.) jí byl udělen na Fakultě managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Pracovala ve firmách v různých pozicích v oblasti propagace, od roku 1995 jako samostatný konzultant a lektor se zaměřením na vytváření image organizace, vizuální identitu a firemní kulturu, a s tím související manažerské, obchodní, prezentační a týmové dovednosti. Pro svůj obor je atestována u České společnosti pro propagaci a public relations.

Dále je certifikovaným lektorem a konzultantem v oblasti manažerského rozvoje, absolventem tříletého britského projektu Know How Fund Training of Management Trainers, ukončeném britským certifikátem.

Má více než pětadvacetileté zkušenosti z lektorské a konzultantské činnosti s různými cílovými skupinami v komerční i nekomerční sféře v oblasti marketingu, public relations a vnější i vnitřní komunikace organizace, a se zaváděním a podporou Corporate Identity, s cílem posílit image subjektu.

Je autorkou řady odborných článků a příspěvků. Mimo jiné vede na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně předměty Komunikační a prezentační dovednosti a Týmová práce.

Orientační struktura setkání:

  • 8,45 – 9,00: příchod, přivítání, káva
  • 9,00 – cca 10,00: úvodní kolečko
  • cca 10,00 – 11,30: Image firmy
  • 11,30 – 12,00: rozloučení

Platba

  • musí být provedena předem a to převodem na účet
  • po rezervaci místa a naplnění minimální potřebné kapacity (8 přihlášených osob) Vám bude zaslána výzva k platbě
  • potvrzení o platbě obdržíte na setkání
  • pokud chcete potvrzení o platbě vystavit na společnost, zadejte prosím do komentáře fakturační údaje (jméno firmy, adresu, IČ)

Rezervace místa

  • rezervace místa je možná do středy 21.3.2018 do 18:00
  • počet prostor = počet míst, které chcete rezervovat (1 nebo 2 – pokud rezervujete místo i pro další osobu, její jméno a email, na který budou zaslány podklady k platbě, prosím napište do komentáře)
  • pokud se k nám chystáte poprvé, do komentáře připište prosím oblast vašeho podnikání a nezapomeňte si s sebou vzít propagační materiály (vizitky, letáky, ukázky výrobků apod.) – v rámci úvodního kolečka budete mít možnost prezentovat vaše podnikání
  • rezervací místa souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů pro potřeby evidence účastníků a komunikace s nimi

Leave A Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít