ONLINE: Jak odpromovat a zacílit příspěvek na Facebooku (a Instagramu)?

Datum / čas
Date(s) - 06/05/2020
Celý den

Místo konání
nemá umístění


Obsah školení:

Online školení je určeno pro začátečníky. Je zaměřeno ryze prakticky. Cílem je ukázat vám, jak chytřeji promovat příspěvky přes Správce reklam, naučit vás přemýšlet před tím, než investujete první korunu a pomoci vám vytěžit maximum z vašeho organického obsahu na Facebooku i Instagramu.

Co budete potřebovat:

  • firemní Facebookovou stránku
  • firemní (tj. nestačí osobní) instagramový profil + pokud máte Instagramový profil, zajistěte si k němu přístupy, tj. pohledejte přihlašovací e-mail a heslo
  • notebook
  • platební kartu a fakturační údaje pro nastavení do systému
  • doporučuji „jít na školení“ již s publikovaným příspěvkem na svém Facebookovém (a případně i Instagramovém) profilu tak, abychom ho/je mohli společně odpromovat (to znamená, že už byste měli mít zveřejněný nějaký příspěvek, ne nově založený profil bez příspěvku)
  • v den konání dostanete emailem s odkazem k připojení k hangouts – nepotřebujete žádné speciální vybavení (lektorka na vás bude mluvit, vy s ní budete komunikovat písemně – není tedy potřeba žádný mikrofon, headset apod.) – pouze počítač, připojení k internetu a účet na googlu (ten nám prosím uveďte do poznámky při rezervaci)

Co Vás čeká?

  • Ve společném online praktickém školení budeme promovat příspěvky přímo ve Správci reklam, podíváme se, jak ho nastavit a kde si pak stáhnete faktury.
  • Teorie za pochodu, praxe na maximum. Naučíte se chytřeji promovat příspěvky z Facebooku na Facebooku a z Facebooku či Instagramu na Instagramu.

Adéla Červinková

Adéla se online marketingu věnuje přes 8 let. Několik let pracovala jako PPC Specialista v digitální agentuře PRIA, kde měla na starosti statisícové rozpočty, později vedla Performance oddělení a od prosince 2019 je na volné noze a realizuje PPC kampaně a pomáhá svým vlastním klientům s jejich online marketingem. Mimo to také školí a učí PPC a Social Ads kampaně na FMK UTB.

 Orientační struktura akce:

  • Teoretická část (Úvod do online marketingu, Úvod do Facebook Ads)
  • Úvodní praktická část (tj. nastavení Business Manageru, reklamní účtu, propojení Facebook (Instagram) profilu a nastavení fakturačních a platebních údajů)
  • Praktická výstavba kampaní, tj. odpromujeme společně krok za krokem existující příspěvek z Facebooku na Facebooku z Instagramu na Instagramu

Určitě vás zajímá:

  • v tento den proběhnou dva kurzy, dopolední (začínáme v 9:00) a odpolední (začínáme v 16:00) – vyberte si, který vám časově lépe vyhovuje
  • délka školení: max 3 hodiny (2 hodiny + dotazy/diskuze)
  • po ukončení akce dostanete přístup k záznamu ze školení, ke kterému se můžete kdykoli vrátit a čerpat z něj

Rezervace:

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít