ONLINE: Jak texty na webu zaujmout zákazníky, aby neodcházeli ke konkurenci

ONLINE: Jak texty na webu zaujmout zákazníky, aby neodcházeli ke konkurenci

Datum / čas
Date(s) - 26/02/2021
8:45 - 12:30

Místo konání
Naše Dílna, ul. Zálešná I 4057, Zlín


Školení je určeno pro členky klubu, které mají své webové stránky nebo eshop a chtějí, aby jim potencionální zákazníci po přečtení textů neodcházeli, ale zboží nebo službu si objednali.

Co se naučíte?

Dozvíte se, jaký obsah webu rozhoduje o tom, jestli si potenciální zákazníci na váš web pouze kliknou a odejdou, nebo jestli zůstanou a stanou se vašimi zákazníky.

Proč přijít?

  • O tom, jestli si zákazníci prostřednictvím vašeho webu nebo eshopu objednají vaše služby či zboží rozhoduje, jestli zde najdou jasné, srozumitelné a výstižné informace o vašich službách, produktech i o vás.
  • Pokud na webu bez složitých prokliků nenajdou co potřebují, odejdou ke konkurenci.
  • První dojem máte možnost udělat jen jednou. Proto mějte texty na webu napsané tak, aby zaujaly a prodaly.
  • Jak zvýšit konkurenceschopnost vašeho webu se dozvíte na semináři.

Obsah semináře:

  • krátká teorie ohledně textů na weby, jejich specifika, rozsah, jak informace zákazníkům podat tak, aby je zaujaly
  • základní chyby, které zákazníky odradí
  • jaké texty napsat do jednotlivých sekcí na webu či eshopu
  • konzultace obsahu webů členek klubu s lektorkou, která poskytne doporučení a tipy, jak texty na webu či e-shopu napsat tak, aby kromě vyššího počtu prokliků přinesly i zákazníky

Lektor: Jana Hlavinková

Vystudovala obor marketing na UTB ve Zlíně (titul Bc.), celý svůj profesní život píše texty. Začínala jako redaktorka v regionálním periodiku, od roku 2017 je na volné noze. Zajišťuje PR starostům obcí, píše pro ně články z jejich činnosti tak, aby byly pro obyvatele srozumitelné, jasné a výstižné. 3 roky zajišťovala PR jedné z největších zahrádkářských výstav na Moravě, měla na starost texty na web, PR články, tiskové zprávy, fotila průběh výstavy a fotky se používaly k další propagaci. Hledala cesty, jak výstavu co nejefektivněji  propagovat návštěvníkům a jak přilákat nové cílové skupiny. Dále pro obce zpracovává Strategické rozvojové dokumenty a pro jednu z nich zpracovává publikace k výročí založení.

Orientační struktura akce:

  • 8:50 – 9:00 – připojení (odkaz bude zaslán den předem, akce proběhne na platformě Google Meet)
  • 9:00 – 9:15 – krátké představení účastnic
  • 9:15 – 9:45 – 1. část
    • teorie ohledně textů na weby, jejich specifika, rozsah, jak informace zákazníkům podat tak, aby je zaujaly
    • základní chyby, které zákazníky odradí
  • 9:45 – 12:00 – 2. část
    • jaké texty napsat do jednotlivých sekcí na webu či eshopu
    • konzultace obsahu webů členek klubu s lektorkou, která poskytne doporučení a tipy, jak texty na webu či e-shopu napsat tak, aby kromě vyššího počtu prokliků přinesly i zákazníky
  • 12:00 – ukončení

Rezervace je dostupná jen členkám.

Patříš k nám? Přihlašovací formulář najdeš v naší uzavřené skupině na Facebooku ;-)

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít