Datum / čas
Date(s) - 26/02/2021
8:45 - 12:30
Místo konání
Naše Dílna, ul. Zálešná I 4057, Zlín
Školení je určeno pro členky klubu, které mají své webové stránky nebo eshop a chtějí, aby jim potencionální zákazníci po přečtení textů neodcházeli, ale zboží nebo službu si objednali.
Co se naučíte?
Dozvíte se, jaký obsah webu rozhoduje o tom, jestli si potenciální zákazníci na váš web pouze kliknou a odejdou, nebo jestli zůstanou a stanou se vašimi zákazníky.
Proč přijít?
- O tom, jestli si zákazníci prostřednictvím vašeho webu nebo eshopu objednají vaše služby či zboží rozhoduje, jestli zde najdou jasné, srozumitelné a výstižné informace o vašich službách, produktech i o vás.
- Pokud na webu bez složitých prokliků nenajdou co potřebují, odejdou ke konkurenci.
- První dojem máte možnost udělat jen jednou. Proto mějte texty na webu napsané tak, aby zaujaly a prodaly.
- Jak zvýšit konkurenceschopnost vašeho webu se dozvíte na semináři.
Obsah semináře:
- krátká teorie ohledně textů na weby, jejich specifika, rozsah, jak informace zákazníkům podat tak, aby je zaujaly
- základní chyby, které zákazníky odradí
- jaké texty napsat do jednotlivých sekcí na webu či eshopu
- konzultace obsahu webů členek klubu s lektorkou, která poskytne doporučení a tipy, jak texty na webu či e-shopu napsat tak, aby kromě vyššího počtu prokliků přinesly i zákazníky
Lektor: Jana Hlavinková
Vystudovala obor marketing na UTB ve Zlíně (titul Bc.), celý svůj profesní život píše texty. Začínala jako redaktorka v regionálním periodiku, od roku 2017 je na volné noze. Zajišťuje PR starostům obcí, píše pro ně články z jejich činnosti tak, aby byly pro obyvatele srozumitelné, jasné a výstižné. 3 roky zajišťovala PR jedné z největších zahrádkářských výstav na Moravě, měla na starost texty na web, PR články, tiskové zprávy, fotila průběh výstavy a fotky se používaly k další propagaci. Hledala cesty, jak výstavu co nejefektivněji propagovat návštěvníkům a jak přilákat nové cílové skupiny. Dále pro obce zpracovává Strategické rozvojové dokumenty a pro jednu z nich zpracovává publikace k výročí založení.
Orientační struktura akce:
- 8:50 – 9:00 – připojení (odkaz bude zaslán den předem, akce proběhne na platformě Google Meet)
- 9:00 – 9:15 – krátké představení účastnic
- 9:15 – 9:45 – 1. část
- teorie ohledně textů na weby, jejich specifika, rozsah, jak informace zákazníkům podat tak, aby je zaujaly
- základní chyby, které zákazníky odradí
- 9:45 – 12:00 – 2. část
- jaké texty napsat do jednotlivých sekcí na webu či eshopu
- konzultace obsahu webů členek klubu s lektorkou, která poskytne doporučení a tipy, jak texty na webu či e-shopu napsat tak, aby kromě vyššího počtu prokliků přinesly i zákazníky
- 12:00 – ukončení
Rezervace je dostupná jen členkám.
Patříš k nám? Přihlašovací formulář najdeš v naší uzavřené skupině na Facebooku ;-)