Obchodní rozhovor

mapa není k dispozici

Datum / čas
Date(s) - 11/09/2020
8:45 - 12:15

Místo konání
Dílna Drofa, ul. Zálešná I 4057, Zlín


Pro koho je seminář určen?

Pro všechny, kteří se účastní obchodních jednání a chtějí si být více jistí v kramflecích. 

Proč byste měla přijít

Seznámíte se s přípravou na jednání, s jednotlivými fázemi rozhovoru, jak na sebe navazují, s potřebnými dovednostmi, které vám usnadní dosáhnout efektivního výsledku jednání.

Co Vás čeká?

  • Od cíle obchodního rozhovoru, přípravy na jednání, koho pravděpodobně budu mít před sebou, co musím vědět předem, co vzít, na co se připravit.
  • Dále vstupní oťukávání s klientem, získávání sympatií, ověřování komunikačního stylu klienta, zjišťování jeho preferencí a hodnot, aby mohlo nastat v další fázi účinné ovlivňování.
  • Dovednosti k němu potřebné (argumentace, motivace, námitky atd.)
  • Jak přes dohodu dospět k závěru, který umožňuje pokračovat v budoucnosti dalším jednáním.
  • Praktická cvičení.

PhDr. Pavla Kotyzová, Ph. D.

Absolvovala obor Marketingové komunikace na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, rigorózní práci obhájila na Fakultě masmédií Bratislavské vysoké školy práva (PhDr.), doktorský titul (Ph.D.) jí byl udělen na Fakultě managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně.

Pracovala ve firmách v různých pozicích v oblasti propagace, od roku 1992 jako samostatný konzultant a lektor se zaměřením na marketingové komunikace, vytváření image organizace, vizuální identitu a firemní kulturu, a s tím související manažerské, obchodní, prezentační a týmové dovednosti. Pro svůj obor je atestována u České společnosti pro propagaci a public relations.

Dále je certifikovaným lektorem a konzultantem v oblasti manažerského rozvoje, absolventem tříletého britského projektu Know How Fund Training of Management Trainers, ukončeném britským certifikátem.

Má více než pětadvacetileté zkušenosti z lektorské a konzultantské činnosti s různými cílovými skupinami v komerční i nekomerční sféře v oblasti marketingu, public relations a vnější i vnitřní komunikace organizace, a se zaváděním a podporou Corporate Identity, s cílem posílit image subjektu.

Je autorkou mnoha odborných článků a příspěvků i dvou knížek. Řadu let vedla na Fakultě multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně předměty Komunikační a prezentační dovednosti, Osobní prodej a Týmová práce.

V současné době se zaměřuje na rozvoj soft skills prostřednictvím online nástrojů, píše blog a e-booky, pořádá také živá setkání – workshopy a konzultace.

Blog https://pavla-kotyzova.cz/

facebook https://www.facebook.com/zitvevlastnirezii/

Orientační struktura setkání:

  • 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
  • 9:00 – 12:00 – Obchodní rozhovor
  • 12:00 – 12:15 – rozloučení

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít