Reklama na sociálních sítích pro začátečníky

mapa není k dispozici

Datum / čas
Date(s) - 11/11/2020
8:30 - 12:30

Místo konání
Dílna Drofa, ul. Zálešná I 4057, Zlín


Kliknete na “Propagovat příspěvek” a jedete? Nebo ne?

Jestli vás zajímá, jak vynakládat svoje peníze chytřeji a efektivněji přidejte se k nám 11. listopadu, 25. listopadu a 9. prosince.

Kurz je vytvořený tak, abychom společně prošli krůček za krůčkem výstavbu kampaní a práci v Business Manageru. Není ale nutné projít kurzem od začátku do konce. Klidně do něj můžeš naskočit uprostřed. Stačí vědět, že obsah předcházejícího kurzu zvládáš levou zadní. 

Proč přijít?

  • Projdeme vše od základu, aby vám nic neuniklo. Pokud jste už zběhlí v promování příspěvků skrz reklamní účet v Business Manageru, přihlašte se se až na poslední dva termíny. Jestli vám ale předchozí věta neříká vůbec nic, rádi se s vámi uvidíme už 11. listopadu.

Obsah:

  • Nutné základy online marketingu
  • Teorie reklamy na sociálních sítích + tipy, jak vytvářet reklamní obsah
  • Založení Business Manageru, prosdílení s Facebook stránkou, případně Instagram profilem, založení a nastavení reklamního účtu
  • Vytvoření prvního promovaného příspěvku v reklamním účtu

Bez čeho se neobejdeme?

  • Mít s sebou funkční notebook, který umíte ovládat
  • Musíte být na Facebooku
  • Musíte se zvládnout ke svému profilu přihlásit a znát přístupové údaje k e-mailu, na kterém je Facebook založený
  • Založte si firemní stránku na Facebooku, ať máme s čím pracovat (návod zde, doporučuji sledovat do 0:50 https://www.youtube.com/watch?v=8f18G-ma4rg), pokud možno s min. 1 publikovaným příspěvkem (ať máme co promovat)
  • Vezmi si s sebou kartu (a případně i fakturační údaje), nastavíme reklamní účet tak, abyste byli schopní „ihned“ promovat obsah
  • Navíc! Pokud máte firemní instagramový profil, přines si s sebou přihlašovací údaje (hlavně tedy heslo), propojíme ho s Business Managerem tak, abychom s ním byli schopni pracovat.

Lektor: Adéla Červinková

Adéla se online marketingu věnuje přes 8 let. Několik let pracovala jako PPC Specialista v digitální agentuře PRIA, kde měla na starosti statisícové rozpočty, později vedla Performance oddělení a od prosince 2019 je na volné noze a realizuje PPC kampaně a pomáhá svým vlastním klientům s jejich online marketingem. Mimo to také školí a učí PPC a Social Ads kampaně na FMK UTB.

Orientační struktura setkání:

  • 8:30 – 9:00 – příchod, přivítání, káva, zapojení počítačů
  • 9:00 – 12:00 – Reklama na sociálních sítích pro začátečníky
  • 12:00 – 12:30 – rozloučení

Rezervace:

Přihlašujete se na dvě akce? Zadejte kód reklama2akce a máte 10% slevu.

Přihlašujete se na tři akce? Zadejte kód reklama3akce a máte 15% slevu.

A pokud jste členka, zadejte kód pro členky a získáte slevu 25% – jako na každou jinou akci :-)

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít