Rožnov: Základy marketingu – jak z koníčku udělat obchod

nahrávám mapu....

Datum / čas
Date(s) - 22/10/2019
7:45 - 11:15

Místo konání
Centrum Zdravé já


Pravidelně zařazovaný seminář pro ty, kteří jsou na úplném začátku. Nebo se teprve chystají začít podnikat. 

Ať už chcete být masérka, kadeřnice, vyrábíte polštáře, marmelády nebo chcete prodávat kancelářské potřeby, jedno je jisté: pokud vás má živit to, co vás baví, je potřeba udělat z toho obchod. Na svůj nápad se musíte podívat ze všech možných stran. A od toho máme marketing a marketingový mix. Přijďte se pošťourat ve svém nápadu – zamyslet se nad cenou, komunikací, i samotným produktem nebo službou. A taky nad tím, kam směřovat a čeho chcete dosáhnout. 

Pro koho je seminář určen?

  • pro ty, kteří uvažují o podnikání a chtějí svému nápadu začít dávat konkrétní rámec
  • pro začínající podnikatelky, které se chtějí zorientovat v marketingu a zjistit, co to vlastně je (protože ne, marketing nerovná se reklama)
  • pro ty, kteří chtějí začít s marketingovým plánováním

Zdenka Barošová

P1010190

Od r. 2012 lektorovala ve společnosti Počítačová služba s.r.o. rekvalifikační kurzy Základy podnikání, v rámci kterých přednášela témata Obchodní komunikace, Obchodní etiteka, Time management, Základy marketingu, Marketing na sociálních sítích, Nové trendy v marketingu, Jak zpracovat podnikatelský záměr.

Ve svém podnikání se věnuje poradenství pro management v oblasti společenské odpovědnosti. Pomáhá firmám, které chtějí smysluplně pomáhat. 

V rámci svého volného času se věnuje organizaci seminářů a školení pro (nejen začínající) podnikatelky regionu. Snaží se budovat otevřenou komunitu podnikajících dam – vzděláváním a setkáváním chce podporovat ty, jež jsou otevřeni spolupráci, vzájemné komunikaci a podpoře a chtějí šířit pozitivní atmosféru v podnikatelském prostředí. 

V současné době je na rodičovské dovolené.

Co vás čeká?

Téma je to obsáhlé a zasloužilo by si daleko víc hodin. Probereme naprosté základy – dostanete hlavně úkoly na doma. Ukážeme vám co a jak, ale samotná práce bude na vás :-)

Seminář je rozdělen na dvě část – v první se podíváme na image firmy a seznámíme se s marketingovým mixem, v druhé části se podíváme na komunikační mix a marketingové plánování.

První část (24.9.2019)

  • dostanete návod, jak stanovit tzv. obrazu podniku
  • dozvíte se, jak se na podnikání připravit: jak provést analýzu konkurence, segmentaci trhu, SWOT analýzu apod.
  • zjistíte, co je to marketingový mix a jak s ním pracovat
  • detailně probereme 3/4 marketingového mixu: jak stanovit cenu, jak přemýšlet nad místem a distribucí výrobků či služeb, jak definovat a popsat svůj produkt či službu
Druhá část (22.10.2019)

  • detailně probereme zbývající 1/4 marketingového mixu a to jednotlivé složky marketingové komunikace – řekneme si jejich výhody a nevýhody a budeme prakticky přemýšlet o vašich konkrétních možnostech
  • získáte návod na to, jak si vytvořit marketingový plán pro své podnikání
  • naučíte se vyhodnocovat chytré cíle, které jsme si pro marketingové aktivity a pro celé vaše podnikání nastavili

Orientační struktura obou akcí:

  • 8,15 – 8,30: příchod účastníků, přivítání, káva
  • 8,30 – 11,30: Základy marketingu (pozor, nestandardní čas! )
  • 11,30 – 12,00: rozloučení, prostor pro individuální poradenství

Rezervace místa na oba dva semináře:

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít