Zrušeno: Seminář: WORD pro pokročilé

Datum / čas
Date(s) - 04/05/2018
8:45 - 12:00

Místo konání
Moje Dílna, Zlín


Z důvodu nenaplnění potřebné minimální kapacity je seminář zrušen. Děkujeme za pochopení a těšíme se na viděnou na nějaké další akci. 

Pro koho je seminář určen?

  • pro všechny, kteří chtějí hlouběji proniknout do možností MS Word a naučit se jej využívat

Co Vás čeká?

  • Spolupráce při úpravách
    • Sledování změn a revize – přijímání a odmítání změn, práce s komentáři, porovnávání dvou dokumentů
    • Hlavní dokumenty – vnořené dokumenty, možnosti osnovy a navigátoru
    • Bezpečnost
  • Zvýšení produktivity
    • Použití polí – speciální typy polí a práce s nimi
    • Formuláře, šablony – textová pole, zaškrtávací pole, rozbalovací seznamy
    • Hromadná korespondence – vkládání polí typu Dotaz, slučování podle kritérií
    • Propojení a vazby – hypertextové odkazy, zdrojová data jiných dokumentů
    • Automatizace dokumentu
  • Odkazy
    • Titulky, poznámky pod čarou, vysvětlivky
    • Rejstříky a seznamy hlavní a vnořené položky, vkládání a aktualizace obsahu
    • Záložky a křížové odkazy – spolupráce s rejstříkem, vkládání a odstraňování odkazů
  • Formátování
    • Text – obtékání textu pro grafické objekty, rozšířené možnosti hledání a nahrazování jako jsou hledání formátu písma, formátu odstavce, konce stránky a konce odstavce, možností vkládání dat ze schránky jako jsou formátovaný a neformátovaný text
    • Odstavce – absolutní x relativní řádkování, tok textu, víceúrovňové seznamy
    • Styly – znakové a odstavcové styly
    • Sloupce – rozvržení textu do více sloupců, konce sloupců
    • Tabulky – automatický formát, změna okrajů, automatické opakování řádků, rozdělování řádků, speciální znaky
  • Příprava výstupů
    • Oddíly – vytváření a správa oddílů, různá záhlaví a zápatí v dokumentu
    • Nastavení dokumentu – vodotisk

Struktura semináře:

  • 8,45 – 9,00: příchod, přivítání, káva, příprava notebooků
  • 9,00 – 11,30: seminář (NOTEBOOK S SEBOU!!)
  • 11,30 – 12,00: rozloučení, balení

Platba

  • musí být provedena předem a to převodem na účet
  • po rezervaci místa a naplnění minimální potřebné kapacity (6 přihlášených osob) Vám bude zaslána výzva k platbě
  • potvrzení o platbě obdržíte na setkání
  • pokud chcete potvrzení o platbě vystavit na společnost, zadejte prosím do komentáře fakturační údaje (jméno firmy, adresu, IČ)

Rezervace místa

  • rezervace místa je možná do 2.5.2017 do 18:00
  • počet prostor = počet míst, které chcete rezervovat (1 nebo 2 – pokud rezervujete místo i pro další osobu, její jméno a email, na který budou zaslány podklady k platbě, prosím napište do komentáře)
  • rezervací místa souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů pro potřeby evidence účastníků a komunikace s nimi

Leave A Reply

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít