Tahle událost se opakuje21.10.2024 8:4521.10.2024 11:15
Workshop 1:1 s Adélou Červinkovou
Chci si rezervovat místo!
Aktuální termíny zdePodrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní Jedná se
Podrobnosti
téma: placená reklama na sociálních sítích a PPC reklama (tj. Google Ads a Sklik), audit placených kampaní, strategie placených kampaní
Jedná se o aktivity v rámci Meta Ads (reklamy na Facebooku, Instagramu, WhatsAppu a Messengeru), Google Ads, Sklik, případně další placené kanály, které ze strategie vyplynou. Vhodné pro ty, kteří investice do online reklamy teprve plánují, ale i pro ty co spravují kampaně nebo na za ně spravuje kampaně někdo jiný a oni chtějí jiný pohled na současný stav.
Můžeme společně namyslet optimální placenou strategii pro váš byznys (nevyhneme se také tématům jako co vytvářet za obsah, jaké úpravy by bylo dobré udělat na webu atp.), můžeme společně probrat vaše dosavadní aktivity a podívat se na jejich výkon a případně otestovat nové cesty kudy ke konverzi (nákupu či k zákazníkovi). Součástí může být také audit dosavadních aktivit nejen vašich, ale také agenturních.
Je dost možné, že už na první schůzce se mrknete na vaše kampaně – mějte s sebou tedy pro jistotu notebook a po ruce přihlašovací údaje. A pokud potřebujete, klidně si s sebou vezměte kolegu či kolegyni.
Workshop s Adélou je aktuálně možné absolvovat maximálně 2x. Další práce se pak odehrává v menších skupinkách s podobně zacílenými lidmi – k odborným radám se tedy přidá i sdílení dobré praxe.
Chci vědět víc