Seminář: Základy vyhledávací sítě během 2 pátků

nahrávám mapu....

Datum / čas
Date(s) - 01/11/2019
8:45 - 12:15

Místo konání
místo konání bude upřesněno


Chcete být lépe dohledatelní na Googlu nebo Seznamu? Během 2 pátečních setkání se společně podíváme, jak na to. Cest je hned několik, my si vybereme tu, která vás dostane nahoru do vyhledávání v rámci vašich rozpočtů a časových možností. Můžete se těšit na několik hodin ryzí praxe. Bez teoretických základů to ale nepůjde. Řekneme si tedy, co jsou PPC kampaně, jak funguje Google Ads a Sklik a jak nastavit reklamní systémy. Následně se vrhneme na každou dílčí věc společně a krůček po krůčku postavíme vaše kampaně ve vyhledávání.

Adéla Trubelíková

Adéla se věnuje online marketingu více než 7 let, speciálně PPC kampaním a reklamám na sociálních sítích šestým rokem. Mimo to měla na starosti oddělení výkonnostního marketingu v reklamní agentuře, kde měla na starosti velké klienty s milionovými měsíčními tržbami. Dnes se věnuje vlastním klientům a vzdělávání na volné noze. 

Co vás čeká?

První pátek (25.10.2019)

Řekneme si něco o reklamních systémech, ve kterých budeme pracovat, založíme účty a vytvoříme analýzu klíčových slov, která nám pomůže rozpracovat strukturu budoucích kampaní, reklamních sestav a reklam. První pátek bude trvat 3+1 hodinu. Jedna hodina navíc bude pro ty, kteří přichází na školení “s holýma rukama”, tzn. nemají reklamní účet, vytvořený e-mail pro založení reklamních systémů a nemají nastavené platební metody v účtech apod. Vy ostatní, kteří již máte existující Google Ads a Sklik se s námi setkáte až o 60 minut později, kdy začne hlavní náplň školení. Nezapomeňte si s sebou vzít přihlašovací údaje do reklamních systémů.

8-9 Nastavení účtu

  • Vytvoříme univerzální gmail, na který vytvoříme reklamní účet Google ads a Sklik a předpřipravíme / případně nastavíme propojení s Google Ads
  • Nastavíme společně fakturaci a platební metody, proto si prosím nezapomeňte s sebou vzít platební kartu (nejlépe si zajděte do banky a nechte si vystavit jednu kartu navíc pro jakékoli reklamní aktivity i do budoucna), bude to chtít i mobilní telefon, fakturační údaje a určitě notebook

9-12 Úvod do vyhledávací sítě

  • Úvodní intro do reklamních systémů a vyhledávací sítě
  • Jak vypadá reklamní účet a jeho struktura a jak a kdy propojujeme s Google Analytics
  • Co to jsou shody a proč je potřebujeme znát
  • Co je analýza klíčových slov a z jakého důvodu ji tvoříme
  • Jak vytváříme reklamy a jejich textaci a k čemu nám jsou rozšíření
  • Následně si vytvoříme analýzu klíčových slov a strukturu kampaní
  • Nezapomeňte si s sebou vzít přístupové údaje do reklamních systémů (nejlépe o Google Analytics), mít kompletně nastavený účet (tj. nastavená karta a fakturace), notebook, přineste si s sebou 5-10 slov, které definují váš byznys a následně bloček s papíry, budeme ho potřebovat ;-)

Orientační struktura akce:

  • 7:45 – 8:00 – příchod úplných začátečníků, kteří si budou chtít s lektorkou nastavit účty (8-9)
  • 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva, zapojení počítačů
  • 9:00 – 12,00 – Úvod do vyhledávací sítě
  • 12:00 – 12:15 – rozloučení, uvolnění prostoru
Druhý pátek (1.11.2019)

Rozpracujeme to, co jsme načaly v předcházejícím týdnu, proto prosím vytvořené věci nezahazujte a nemažte.

Zopakujeme si základy a pak se vrhneme na samotnou výstavbu kampaní. Díky struktuře, kterou rozkreslíme o týden dříve, to bude brnkačka.

Ukážeme si jak vytvořit kampaň (tj. kam správně kliknout), jak v praxi pracujeme se shodami klíčových slov a uděláme lehký brainstorming nad textovým inzerátem. Abych vás neochudila o práci s Sklikem i tady si jednu kampaň vyzkoušíme vystavět tak, abyste měli zkušenost s oběma nástroji.

Abychom ale nedělali jednu práci 2x vyexportujeme si vytvořené kampaně z Google Ads a naimportujeme do Skliku tak, abychom ušetřili čas a mohli všechno zapnout najednou.

9-12 Výstavba vyhledávacích kampaní v Google Ads a Skliku

  • Opakování z minula
  • Struktura účtu
  • Zapnutí automatického značkovování
  • Samotná výstavba – kampaně, reklamní sestavy, reklamy a rozšíření v Google Ads a Skliku
  • Import kampaní přes Google Ads Editor do Skliku
  • Nezapomeňte si s sebou vzít opět přihlašovací údaje do systémů, notebook, případně i telefon, podklady z minulého setkání, stáhněte si předem Google Ads Editor

Orientační struktura akce:

  • 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva, zapojení počítačů
  • 9:00 – 12,00 – Výstavba vyhledávacích kampaní v Google Ads a Skliku
  • 12:00 – 12:15 – rozloučení, uvolnění prostoru

 

Akce proběhnou ve Zlíně, místo konání bude upřesněno.

Rezervace místa na oba dva pátky:

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více info zde.

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít