Jak si vytvořit strategii placené reklamy (možnost účasti online)

Jak si vytvořit strategii placené reklamy (možnost účasti online)

2023po06ún8:30po12:308:30 - 12:30 Jak si vytvořit strategii placené reklamy (možnost účasti online)Už jste někdy např. zkoušeli propagovat příspěvek na sociálních sítích, platili si banner někde na internetu vedoucí na váš web, nebo jste se chtěli dostat na lepší pozici ve vyhledávání na Googlu? Přijďte se zorientovat v tom, jaké jsou možnosti a zjistit, které jsou efektivní a nejvíce přínosné právě pro vás. 

Čas

6.2.2023 8:30 - 12:30

Chci si rezervovat místo!

Klikni sem a chyť si své místo!

Podrobnosti

Investujete do reklamy nebo jste na úplném začátku? Přijďte načerpat inspiraci a rozluštit, co že to ta placená reklama vlastně je. Během dopoledne si řekneme, co je placená reklama, jak funguje, co by mohlo fungovat právě pro vás a jak to celé uchopit. Povídání, které má za úkol nadchnout vás pro reklamní systémy a několik pracovních listů, které vám pomůžou ujasnit si, co dělat a nedělat a kolik udržitelně investovat do reklamy.

PS: tentokrát žádné remarketingové a konverzní kódy ;)

PRO KOHO JE WORKSHOP URČEN?

Workshop je vhodný pro všechny, kteří prodávají produkty či nabízejí služby – online i offline, lokálně i celorepublikově. Chcete se začít propagovat na internetu, tedy platit si reklamu? Zjistíte, jak na to.

Už jste někdy např. zkoušeli propagovat příspěvek na sociálních sítích, platili si banner někde na internetu vedoucí na váš web, nebo jste se chtěli dostat na lepší pozici ve vyhledávání na Googlu? Přijďte se zorientovat v tom, jaké jsou možnosti a zjistit, které jsou efektivní a nejvíce přínosné právě pro vás. 

PROČ PŘIJÍT?

  • Zjistíte, o čem je placená reklama.
  • Dozvíte se, jaké máte možnosti, co je pro vás nejvýhodnější, kolik a kam investovat.
  • Pochopíte, jak uvažovat nad rozložením rozpočtu ale třeba také nad tím, kdy je vhodné a výhodné reklamy spouštět.
  • Na konci workshopu budete mít ucelený přehled toho, co pro vás je a co ne.

Celý workshop je teoretický (až na pár praktických úkolů, které budou probíhat pouze formou tužka-papír). Nebudeme zakládat účty ani spouštět reklamy. Nepotřebujete s sebou počítač. Zaměříme se na placené reklamy jako celek, vytvoříme si odstup a podíváme se na ně strategicky.

Lektor: Adéla Červinková

Jsem online marketing specialistka. Miluji svou práci, a to hlavně pro to, že si už dnes vybírám s kým a na čem chci spolupracovat. Pro své klienty zajišťují především běh reklam na sociálních sítích, v Googlu Ads, Skliku a občas okrajově i ve zbožových srovnávačích. Snažím se denně vzdělávat a prohlubovat své znalosti, které pak ráda předávám dál.

V online marketingu se pohybuji přes 8 let. Byla jsem PPC specialista, vedla jsem tým, učila vysokoškolské studenty na své „alma mater“, odškolila desítky hodin pro klienty i veřejnost a dnes jsem máma a online marketing specialista na volné noze, která se zaměřuje na PPC a reklamy na sociálních sítích. 

Dnes už vím, že nic nevím a že pocit je často víc, než dobře nastavená kampaň. Proto se nepouštím do věcí, kterým nevěřím.

Kdy a kde:

Akce proběhne žive v Naší Dílně ve Zlíně, ale bude ji možné sledovat online přes platformu Microsoft Teams. (Odkaz bude zaslán před akcí, jakmile budou uzavřeny rezervace.)

Orientační struktura akce:

  • 8:30 – 8:45 – příchod, přivítání, káva
  • 8:45 – 9:00 – přivítání, představení, úvod
  • 9:00 – 10:30 – I. blok: Úvod do placené reklamy
  • 10:30 – 10:45 – přestávka
  • 10:45 – 11:45 – II. blok: Jak na placenou reklamu v rámci vašich konkrétních aktivit
  • 11:45 – 12:00 – dotazy, diskuze
  • 12:00 – 12:30 – rozloučení, rozchod

Chci vědět víc