FAQ

Jaké výhody mají členky?

  • Zvýhodněný vstup na akce Klubu (- 25%).
  • Možnost přednostního přihlášení na akce Klubu.
  • Možnost využít klubové prostory pro svou potřebu (pokud vytížení prostor dovolí).
  • Uzavřená skupina na Facebooku ke sdílení nabídek, poptávek, názorů, tipů a rad aj.
  • Pravidelné focení profesionální fotografkou.
  • Uzavřené akce určené jen pro členky Klubu.
  • A spousta dalších individuálních přínosů, které plynou z toho, že patříš do skupiny profesionálů.

Jsou nějaké podmínky členství?

  • Musíš mít IČO a podnikatelské aktivity vyvíjet ve Zlínském kraji. Sídlo nerozhoduje.
  • Přijď se mezi nás alespoň 3x podívat, ať víš, zda ti naše akce sedí.
  • Základní podmínkou je pak soulad s posláním a cíli Klubu. Musíš chtít podnikat čistě, eticky, morálně. Musíš chtít spolupracovat a pomáhat si navzájem. Smyslem je vytvoření aktivní komunity vzájemně se podporujících osob, které si mohou konkurovat, ale ne si škodit.

Kdo může přijít na akce Klubu?

Na většinu akcí můžeš přijít, i když jsi muž nebo (třeba jen zatím) nepodnikáš. Počítej však s tím, že bude převaha žen.

Nabízíme:

  • vzdělávací akce pro veřejnost: jsou pro všechny, kdo mají o téma zájem
  • akce uzavřené: např. setkání či specifické akce, které jsou určeny jen pro členky Klubu
  • workshopy 1:1: jsou pro všechny, kdo se chtějí setkat s daným odborníkem.

Jak se přihlásit na akci? A na co se připravit?

Na webu Klubu si vyber akci, která tě láká. Vyplň rezervační formulář.  Na e-mail obdržíš zálohovou fakturu, zaplať převodem, obdržíš doklad. Tím máš místo na akci rezervováno. Na akci počítej s uvolněnou a neformální atmosférou. Nekoušeme :-)

Jsi přihlášená a nemůžeš přijít?

Pokud zrušíme akci = vrátíme ti všechny peníze.
Ty zrušíš účast:

  • více než 7 dní před akcí: částka je vrácena v plné výši
  • méně než 7 dní před akcí: vzniká storno administrativní poplatek (20% z účastnického poplatku) a zbytek (80%) uhrazené částky se vrací (v případě, že za sebe pošleš náhradníka, storno poplatek se neúčtuje)
  • méně než 3 dny před konáním akce nebo se vůbec nedostavíš: vzniká storno ve výši 100 % (nevracíme nic) – platí např. tehdy, když se např. z páteční akce odhlásíš ve čtvrtek, ve středu nebo v úterý.

Jak se stát členkou Klubu?

Přijď alespoň na 3 akce Klubu (ideálně v jednom roce). Seznam se s námi a s tím, jak fungujeme. Podmínka účasti na akcích může být nahrazena doporučením od členek.
Pak už jen stačí setkat se osobně se Zdenkou Barošovou, seznámit se, říct si vzájemná očekávání a je to. Pokud si vzájemně padneme do oka, vyplníš přihlášku, dodáš medailonek na web, zaplatíš členský roční příspěvek 999Kč. A pak už si jen užíváš výhod členství.

Hledáš přihlášku? Tu tady nenajdeš :-)

Členky přijímáme 2x ročně (v prosinci a v létě). Ale kdykoli během roku se můžeš zapsat „na čekačku“ a dát nám tak vědět, že bys ráda patřila mezi nás. Stačí vyplnit WAIT LIST a jakmile začnou probíhat schůzky se zájemkyněmi o členství, budeme tě kontaktovat. Odpovědi na nejčastější otázky najdeš zde.

Jde nám o kvalitu, ne o kvantitu. Nejprve přijď na naše akce (nebo se s námi setkej osobně) a pokud si budeme pasovat, tvému členství nebude nic bránit. Ale bez osobního kontaktu to nepůjde.

Možná zjistíš, že vlastně nejsme takové, jaké jsi čekala a že jiná platforma sdružující podnikatele či podnikatelky by ti seděla lépe. A to je lepší vědět předem.