FAQ

Jaké výhody mají členky?
  • Zvýhodněný vstup na akce Klubu (- 25%).
  • Možnost přednostního přihlášení na akce Klubu.
  • Možnost využít klubové prostory pro svou potřebu (pokud vytížení prostor dovolí).
  • Uzavřená skupina na Facebooku ke sdílení nabídek, poptávek, názorů, tipů a rad aj.
  • Pravidelné focení profesionální fotografkou.
  • Uzavřené akce určené jen pro členky Klubu.
  • A spousta dalších individuálních přínosů, které plynou z toho, že patříš do skupiny profesionálů.
  • Musíš mít IČO a podnikatelské aktivity vyvíjet ve Zlínském kraji. Sídlo nerozhoduje.
  • Přijď se mezi nás alespoň 3x podívat, ať víš, zda ti naše akce sedí.
  • Základní podmínkou je pak soulad s posláním a cíli Klubu. Musíš chtít podnikat čistě, eticky, morálně. Musíš chtít spolupracovat a pomáhat si navzájem. Smyslem je vytvoření aktivní komunity vzájemně se podporujících osob, které si mohou konkurovat, ale ne si škodit.

Na většinu akcí můžeš přijít, i když jsi muž nebo (třeba jen zatím) nepodnikáš. Počítej však s tím, že bude převaha žen.

Nabízíme:

  • vzdělávací akce pro veřejnost: jsou pro všechny, kdo mají o téma zájem
  • akce uzavřené: např. setkání či specifické akce, které jsou určeny jen pro členky Klubu
  • workshopy 1:1: jsou pro všechny, kdo se chtějí setkat s daným odborníkem.

Na webu Klubu si vyber akci, která tě láká. Vyplň rezervační formulář.  Na e-mail obdržíš zálohovou fakturu, zaplať převodem, obdržíš doklad. Tím máš místo na akci rezervováno. Na akci počítej s uvolněnou a neformální atmosférou. Nekoušeme :-)

Pokud zrušíme akci = vrátíme ti všechny peníze.
Ty zrušíš účast:

  • více než 7 dní před akcí: částka je vrácena v plné výši
  • méně než 7 dní před akcí: vzniká storno administrativní poplatek (20% z účastnického poplatku) a zbytek (80%) uhrazené částky se vrací (v případě, že za sebe pošleš náhradníka, storno poplatek se neúčtuje)
  • méně než 3 dny před konáním akce nebo se vůbec nedostavíš: vzniká storno ve výši 100 % (nevracíme nic) – platí např. tehdy, když se např. z páteční akce odhlásíš ve čtvrtek, ve středu nebo v úterý.

Přijď alespoň na 3 akce Klubu (ideálně v jednom roce). Seznam se s námi a s tím, jak fungujeme. Podmínka účasti na akcích může být nahrazena doporučením od členek.
Pak už jen stačí setkat se osobně se Zdenkou Barošovou, seznámit se, říct si vzájemná očekávání a je to. Pokud si vzájemně padneme do oka, vyplníš přihlášku, dodáš medailonek na web, zaplatíš členský roční příspěvek 1999Kč (cena platná pro členství, která vznikla po 1.1.2025). A pak už si jen užíváš výhod členství.

Hledáš přihlášku? Tu tady nenajdeš :-)

Členky přijímáme 2x ročně (v prosinci a v létě). Ale kdykoli během roku se můžeš zapsat „na čekačku“ a dát nám tak vědět, že bys ráda patřila mezi nás. Stačí vyplnit WAIT LIST a jakmile začnou probíhat schůzky se zájemkyněmi o členství, budeme tě kontaktovat. 

Jde nám o kvalitu, ne o kvantitu.

Nejprve přijď na naše akce (nebo se s námi setkej osobně) a pokud si budeme pasovat, tvému členství nebude nic bránit. Ale bez osobního kontaktu to nepůjde. Možná zjistíš, že vlastně nejsme takové, jaké jsi čekala a že jiná platforma sdružující podnikatele či podnikatelky by ti seděla lépe. 

A to je lepší vědět předem :-)