Typ události vzdělávání
leden
Chci si rezervovat místo!
KLIKNI A VYPLŇ REZERVAČNÍ FORMULÁŘ. PO ZAPLACENÍ FAKTURY (NAJDEŠ V EMAILU) JE MÍSTO TVOJE!Podrobnosti
Všímáte si, že s Facebookem to jde od desíti k pěti a hledáte jinou platformu, kde si budovat značku a komunitu?
Podrobnosti
Všímáte si, že s Facebookem to jde od desíti k pěti a hledáte jinou platformu, kde si budovat značku a komunitu?
Dobrou volbou je stále ještě LinkedIn. A to jak v případě, že vašimi klienty jsou firmy/podnikatelé, tak pokud dodáváte přímo koncovým zákazníkům.
LinkedIn už dávno není děsivý prostor plný korporátních kravaťáků a dravých manažerek v kostýmku, kteří vám dají sežrat, že nejste tak dobří oni. (Teda on takový nebyl nikdy, ale hodně lidí si ho takhle nějak představuje.)
Seznamte se s tím, jak to na něm funguje, co od něj čekat, pro koho je dobrý.
Naučíte se:
- na jakých principech úspěšná prezentace stojí
- jak využít LI pro budování osobní značky a komunity
- jak přemýšlet o vyplnění profilu
- koho si (ne)přidávat do spojení
- co a kdy publikovat
- jakým chybám se vyhnout při tvorbě obsahu
- koho sledovat, když se chcete o LinkedInu dozvědět ještě víc
Na závěr workshopu bude prostor pro všechny vaše otázky.
Lektor: Mgr. et Mgr. Alžběta Vintrová
Copywriterka, korektorka, lektorka. Nominována na Ceny československého LinkedInu 2022 v kategorii marketingový objev roku. Na LinkedInu aktivně působím už cca 6 let. Sleduju jeho vývoj a trendy. Moje aktivita zde je jednou z mých nejsilnějších marketingových zbraní a přivádí mi zhruba každou druhou až třetí zakázku. Do toho, jak funguje, jsem jako lektorka nebo konzultantka zasvěcovala podnikatele, menší reklamku i chlapy z Toyoty.
Příprava:
S sebou notebook
Do přihlášky zadejte odkaz na svůj profil na LinkedInu, pokud už nějaký máte.
Kdy a kde:
Orientační struktura akce:
- 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, zapojení počítačů, káva
- 9:00 – 12:00 – Jak začít na LinkedIn
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo!
KLIKNI A VYPLŇ REZERVAČNÍ FORMULÁŘ. PO ZAPLACENÍ FAKTURY (NAJDEŠ V EMAILU) JE MÍSTO TVOJE!Podrobnosti
Máte své podnikání a chcete se naučit, jak o sobě dát vědět na
Podrobnosti
- Máte své podnikání a chcete se naučit, jak o sobě dát vědět na sociálních sítích tak, aby to přinášelo užitek?
- Chcete se stát social media manažerem, ale nejste si jistí, jak na to?
- Máte na starosti firemní sociální sítě, ale stagnují?
O čem to bude
Máte pocit, že je váš profil jako leklá ryba? Přijďte se naučit, jak spravovat sociální sítě bez větší námahy!
- zjistíte, jak váš profil vylepšit
- naučíte se, jak si připravit vizuální podklady a obsahovou strategii
- projdeme si základy budování vaší komunity na sociálních sítích
- zjistíte, jaké metriky sledovat a jak je analyzovat pro tvorbu dalšího obsahu
Lektorka Hanka vám předá roky ověřené tipy, jak si usnadnit tvorbu publikačních plánů, ale taky s vámi nasdílí aktuální trendy z oblasti sociálních sítí.
Tato praktická akademie nadchne všechny, kteří nemají rádi hodinové monology bez špetky praxe. Užitečné informace v něm najdou jak ti, co se sociálními sítěmi začínají, tak i ti, co se v jejich vodách už nějaký ten pátek pohybují. Je koncipována jak pro social media manažer(k)y, tak i pro podnikavé lidi, kteří skrze Facebook či Instagram chtějí podpořit svůj business. Věkově mezi sebou rádi uvítáme jak mladou žabku, tak i životem ostřílenou želvu, důležité je nadšení se něčemu přiučit.
Jak to bude probíhat
Sejdeme se celkem 3x.
1. den – 28. 1. 2025 – téma: Kdo jsem a kým se obklopuji
-
- úvodní seznámení
- přehled sociálních sítí a slovníček pojmů
- analýza vašeho současného profilu a návrhy pro zlepšení
- budování komunity na sociálních sítích
- praktická cvičení
- úkoly na doma
2. den – 11. 2. 2025 – téma: Tvořím, tedy jsem
-
- vyhodnocení úkolů
- tvorba obsahové strategie
- tvorba vizuální strategie
- copywriting na sociální sítě
- hashtagy
- praktická cvičení
- úkoly na doma
3. den – 4. 3. 2025 – téma: A co teď s tím?
-
- vyhodnocení úkolů
- reklama na sociálních sítích
- reporting
- trendy na sociálních sítích
- tipy a triky
- zpětná vazba
Lektor: Hana Kuželová
Hanka se v marketingu pohybuje už téměř 10 let.
Vystudovala FMK ve Zlíně, má za sebou vedení neziskovky, zahraniční stáž ve Vietnamu, pozici marketing manažerky pro gastro segment a také práci pro několik agentur, z nichž nejzásadnější byly 2 roky strávené v pražské agentuře Socialmind, která se specializuje pouze na sociální sítě. Jako senior projekťačka se starala nejen o týmy social media manažerů, grafiků a reels makerů, ale také připravovala strategie, reportovala a komunikovala s takovými firmami jako jsou Babiččina volba, Gorenje, Kuchyně Gorenje, Twisto, Bidli, Leaderfox, Insta360 nebo Exway.
Jako freelancer se Hanka nyní věnuje svým klientům, pomáhá jim s obsahovým marketingem, připravuje foto a video produkce a mentoruje své mentee. Přitom spolupracuje s organizací Holky z Marketingu, kde mentoruje jednak v rámci jejich Akademie sociálních sítí, ale také v programu 1:1.
Během workshopu vás Hanka nakazí svou energií, veselou povahou a s empatií jí vlastní vám vše vysvětlí. Zastává názor, že žádná otázka není špatná otázka. Ve svém volném čase ráda cestuje, věnuje se svému pejskovi a je blázen do Disney a pokojových rostlin.
S sebou:
- nabitý mobil s IG/FB
- zápisník, tužka
- barevné fixy/pastelky (na místě jsou k dispozici)
- do poznámky k rezervaci místa napište, jaké sociální sítě využíváte a napište nám názvy vašich profilů
Kdy a kde:
Orientační struktura akce:
- 8:15 – 8:30 – příchod, přivítání, zapojení počítačů, káva
- 8:30 – 12:00 – Jak začít na LinkedIn
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc
únor
Chci si rezervovat místo!
KLIKNI A VYPLŇ REZERVAČNÍ FORMULÁŘ. PO ZAPLACENÍ FAKTURY (NAJDEŠ V EMAILU) JE MÍSTO TVOJE!Podrobnosti
Máte své podnikání a chcete se naučit, jak o sobě dát vědět na
Podrobnosti
- Máte své podnikání a chcete se naučit, jak o sobě dát vědět na sociálních sítích tak, aby to přinášelo užitek?
- Chcete se stát social media manažerem, ale nejste si jistí, jak na to?
- Máte na starosti firemní sociální sítě, ale stagnují?
O čem to bude
Máte pocit, že je váš profil jako leklá ryba? Přijďte se naučit, jak spravovat sociální sítě bez větší námahy!
- zjistíte, jak váš profil vylepšit
- naučíte se, jak si připravit vizuální podklady a obsahovou strategii
- projdeme si základy budování vaší komunity na sociálních sítích
- zjistíte, jaké metriky sledovat a jak je analyzovat pro tvorbu dalšího obsahu
Lektorka Hanka vám předá roky ověřené tipy, jak si usnadnit tvorbu publikačních plánů, ale taky s vámi nasdílí aktuální trendy z oblasti sociálních sítí.
Tato praktická akademie nadchne všechny, kteří nemají rádi hodinové monology bez špetky praxe. Užitečné informace v něm najdou jak ti, co se sociálními sítěmi začínají, tak i ti, co se v jejich vodách už nějaký ten pátek pohybují. Je koncipována jak pro social media manažer(k)y, tak i pro podnikavé lidi, kteří skrze Facebook či Instagram chtějí podpořit svůj business. Věkově mezi sebou rádi uvítáme jak mladou žabku, tak i životem ostřílenou želvu, důležité je nadšení se něčemu přiučit.
Jak to bude probíhat
Sejdeme se celkem 3x.
1. den – 28. 1. 2025 – téma: Kdo jsem a kým se obklopuji
-
- úvodní seznámení
- přehled sociálních sítí a slovníček pojmů
- analýza vašeho současného profilu a návrhy pro zlepšení
- budování komunity na sociálních sítích
- praktická cvičení
- úkoly na doma
2. den – 11. 2. 2025 – téma: Tvořím, tedy jsem
-
- vyhodnocení úkolů
- tvorba obsahové strategie
- tvorba vizuální strategie
- copywriting na sociální sítě
- hashtagy
- praktická cvičení
- úkoly na doma
3. den – 4. 3. 2025 – téma: A co teď s tím?
-
- vyhodnocení úkolů
- reklama na sociálních sítích
- reporting
- trendy na sociálních sítích
- tipy a triky
- zpětná vazba
Lektor: Hana Kuželová
Hanka se v marketingu pohybuje už téměř 10 let.
Vystudovala FMK ve Zlíně, má za sebou vedení neziskovky, zahraniční stáž ve Vietnamu, pozici marketing manažerky pro gastro segment a také práci pro několik agentur, z nichž nejzásadnější byly 2 roky strávené v pražské agentuře Socialmind, která se specializuje pouze na sociální sítě. Jako senior projekťačka se starala nejen o týmy social media manažerů, grafiků a reels makerů, ale také připravovala strategie, reportovala a komunikovala s takovými firmami jako jsou Babiččina volba, Gorenje, Kuchyně Gorenje, Twisto, Bidli, Leaderfox, Insta360 nebo Exway.
Jako freelancer se Hanka nyní věnuje svým klientům, pomáhá jim s obsahovým marketingem, připravuje foto a video produkce a mentoruje své mentee. Přitom spolupracuje s organizací Holky z Marketingu, kde mentoruje jednak v rámci jejich Akademie sociálních sítí, ale také v programu 1:1.
Během workshopu vás Hanka nakazí svou energií, veselou povahou a s empatií jí vlastní vám vše vysvětlí. Zastává názor, že žádná otázka není špatná otázka. Ve svém volném čase ráda cestuje, věnuje se svému pejskovi a je blázen do Disney a pokojových rostlin.
S sebou:
- nabitý mobil s IG/FB
- zápisník, tužka
- barevné fixy/pastelky (na místě jsou k dispozici)
- do poznámky k rezervaci místa napište, jaké sociální sítě využíváte a napište nám názvy vašich profilů
Kdy a kde:
Orientační struktura akce:
- 8:15 – 8:30 – příchod, přivítání, zapojení počítačů, káva
- 8:30 – 12:00 – Jak začít na LinkedIn
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc