Archetypy značek dle Madly Čevelové – DOPOLEDNE

Archetypy značek dle Madly Čevelové - DOPOLEDNE

202309črv9:0012:00Pro kohoveřejnost ŠtítekmarketingArchetypy značek dle Madly Čevelové - DOPOLEDNENedaří se vám zaujmout zákazníky? Řešíte, co máte pořád dávat na ty sociální sítě? Slyšeli jste spoustu věcí o budování osobní značky, ale netušíte, čím začít? Snažíte se sladit fotky, vizuály a barvy, ale pořád tomu něco chybí? Odpověď na všechny tyhle potíže vám mohou pomoci najít Archetypy značek.

Čas

(Pátek) 9:00 - 12:00

Chci si rezervovat místo na akci!

Klikni sem a chyť si své místo!

Podrobnosti

Nedaří se vám zaujmout zákazníky? Řešíte, co máte pořád dávat na ty sociální sítě? Slyšeli jste spoustu věcí o budování osobní značky, ale netušíte, čím začít? Snažíte se sladit fotky, vizuály a barvy, ale pořád tomu něco chybí? Odpověď na všechny tyhle potíže vám mohou pomoci najít Archetypy značek.

Archetypy jsou modely lidského chování. Známe je z knižních příběhů, filmů i pohádek. A i z úspěšných reklam, protože už v polovině 20. století se dostaly z psychologie do marketingu. Margaret Marková a Carol S. Pearsonová o nich společně napsaly knihu, která česky vyšla pod názvem Hrdina nebo psanec.

Jednotlivých archetypů je celkem 12: Vládce, Tvůrce, Pečovatel, Hrdina, Vyhnanec, Kouzelník, Milenec, Jeden z nás, Klaun, Neviňátko, Hledač, Mudrc. Zatímco velkým firmám stačí jeden, pro malé firmy a volnonožce je mnohem lepší vybrat si dva a pracovat s jejich kombinací. Na workshopu si jednotlivé archetypy představíme a ukážeme si, jak je konkrétně a prakticky využít.

Pro koho kurz je?

  • Pro podnikatelky, které chtějí budovat svou osobní značku.
  • Pro ty, kdo si lámou hlavu nad logem, zákaznickým příslibem, barvami nebo fonty.
  • Pro všechny, kdo mají rádi příběhy a rádi by je více využili ve vlastním marketingu.

O čem to bude:

  • Co jsou to archetypy značek a jak vznikly.
  • Jak pomocí archetypů vyprávět příběh.
  • V čem konkrétně nám archetypy mohou pomoci.
  • Podle čeho si vybrat ty správné archetypy pro svůj byznys.
  • Jak se odlišit od konkurence a přitáhnout ideální klienty.
  • Co jsou tzv. oborové archetypy a jak s nimi naložit.

Lektor: Madla Čevelová

„Vystudovala jsem krizový management na UTB v Uherském Hradišti. Pracovala na manažerské pozici ve společnosti CEMEX Czech republic, s.r.o., působila jako ředitelka neziskové organizace Aktivně životem, o.p.s., kde nadále spolupracuji jako vedoucí dětské skupiny Aktiváček. Jako srdcovou záležitost považuji provozování vlatního komunitního centra Medvědín u Provodova, kde organizujeme různá setkání pro ženy, rodiny s dětmi nebo pro děti. V lektorské, poradenské a konzultační činnosti se specializuji na oblast ženské cykličnosti, psychosomatiku, práci s emocemi a prevenci syndromu vyhoření.“

Kdy a kde

Akce proběhne v Naš Dílně ve Zlíně.
Orientační struktura akce:

  • 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
  • 9:00 – 12:00 – Archetypy značek dle Madly Čevelové
  • 12:00-12:30 – rozloučení, odchod

Chci vědět víc