Archetypy značek dle Madly Čevelové – DOPOLEDNE

Archetypy značek dle Madly Čevelové - DOPOLEDNE

202309črv9:0012:009:00 - 12:00 Archetypy značek dle Madly Čevelové - DOPOLEDNENedaří se vám zaujmout zákazníky? Řešíte, co máte pořád dávat na ty sociální sítě? Slyšeli jste spoustu věcí o budování osobní značky, ale netušíte, čím začít? Snažíte se sladit fotky, vizuály a barvy, ale pořád tomu něco chybí? Odpověď na všechny tyhle potíže vám mohou pomoci najít Archetypy značek.

Čas

(Pátek) 9:00 - 12:00

Chci si rezervovat místo!

Klikni sem a chyť si své místo!

Podrobnosti

Nedaří se vám zaujmout zákazníky? Řešíte, co máte pořád dávat na ty sociální sítě? Slyšeli jste spoustu věcí o budování osobní značky, ale netušíte, čím začít? Snažíte se sladit fotky, vizuály a barvy, ale pořád tomu něco chybí? Odpověď na všechny tyhle potíže vám mohou pomoci najít Archetypy značek.

Archetypy jsou modely lidského chování. Známe je z knižních příběhů, filmů i pohádek. A i z úspěšných reklam, protože už v polovině 20. století se dostaly z psychologie do marketingu. Margaret Marková a Carol S. Pearsonová o nich společně napsaly knihu, která česky vyšla pod názvem Hrdina nebo psanec.

Jednotlivých archetypů je celkem 12: Vládce, Tvůrce, Pečovatel, Hrdina, Vyhnanec, Kouzelník, Milenec, Jeden z nás, Klaun, Neviňátko, Hledač, Mudrc. Zatímco velkým firmám stačí jeden, pro malé firmy a volnonožce je mnohem lepší vybrat si dva a pracovat s jejich kombinací. Na workshopu si jednotlivé archetypy představíme a ukážeme si, jak je konkrétně a prakticky využít.

Pro koho kurz je?

  • Pro podnikatelky, které chtějí budovat svou osobní značku.
  • Pro ty, kdo si lámou hlavu nad logem, zákaznickým příslibem, barvami nebo fonty.
  • Pro všechny, kdo mají rádi příběhy a rádi by je více využili ve vlastním marketingu.

O čem to bude:

  • Co jsou to archetypy značek a jak vznikly.
  • Jak pomocí archetypů vyprávět příběh.
  • V čem konkrétně nám archetypy mohou pomoci.
  • Podle čeho si vybrat ty správné archetypy pro svůj byznys.
  • Jak se odlišit od konkurence a přitáhnout ideální klienty.
  • Co jsou tzv. oborové archetypy a jak s nimi naložit.

Lektor: Madla Čevelová

Jsem marketingová čarodějnice. Pomohu vám v podnikání najít sebe sama.

Pracuji pro volnonožce, majitele malých firem a živnostníky, kteří podnikají srdcem, používají intuici a své podnikání vnímají jako součást osobního rozvoje. Často se řadí mezi multipotenciály a/nebo vysoce citlivé. Moje poradenství a mentoring pomáhá utřídit si myšlenky, správně se rozhodnout a znovu získat energii a chuť podnikat.

Vystudovala jsem psychologii a pedagogiku na FFUK v Praze. MBA v oboru marketing jsem získala na Vysoké škole ekonomie a managementu. Kromě toho mám i terapeutické vzdělání – výcvik v Gestalt psychoterapii, tři roční kurzy systemických konstelací a certifikované školení AAMET EFT.

Na volné noze podnikám od roku 2003. Mám praxi z PR agentur, marketingového oddělení firmy i z různých médií. Skoro 30 let pracuji s tarotovými kartami a používám je i v rámci poradenství.

www.cevelova.cz

Kdy a kde

Akce proběhne v Naš Dílně ve Zlíně.
Orientační struktura akce:

  • 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
  • 9:00 – 12:00 – Archetypy značek dle Madly Čevelové
  • 12:00-12:30 – rozloučení, odchod

Chci vědět víc