Pricing a cenotvorba dle Madly Čevelové – DOPOLEDNE

Pricing a cenotvorba dle Madly Čevelové - DOPOLEDNE

202214říj9:0012:009:00 - 12:00 Pricing a cenotvorba dle Madly Čevelové - DOPOLEDNECenotvorba je pro mnoho podnikatelů těžké téma. Je totiž těsně spojená s vlastní hodnotou, takže vyvolává spoustu strachů a dalších emocí. Po delší pauze opět přivážíme do Zlína marketingovou čarodějnici Madlu Čevelovou, díky které uvidíte svou cenotvorbu v novém světle. Diskuze zaručeny.

Podrobnosti

  • Pro podnikatelky zejména ve službách, které řeší, jak si nastavit ceny.
  • Pro ty, kdo by chtěli zdražit, ale zatím se to bojí udělat.
  • Pro všechny, kteří chtějí získat nový podhled na svůj ceník.

 

Madla Čevelová

Jsem marketingová čarodějnice. Pomohu vám v podnikání najít sebe sama.

Pracuji pro volnonožce, majitele malých firem a živnostníky, kteří podnikají srdcem, používají intuici a své podnikání vnímají jako součást osobního rozvoje. Často se řadí mezi multipotenciály a/nebo vysoce citlivé. Moje poradenství a mentoring pomáhá utřídit si myšlenky, správně se rozhodnout a znovu získat energii a chuť podnikat.

Vystudovala jsem psychologii a pedagogiku na FFUK v Praze. MBA v oboru marketing jsem získala na Vysoké škole ekonomie a managementu. Kromě toho mám i terapeutické vzdělání – výcvik v Gestalt psychoterapii, dva dlouhodobé kurzy systemických konstelací a certifikované školení AAMET EFT.

Na volné noze podnikám od roku 2003. Předtím jsem působila ve dvou PR agenturách, v marketingovém oddělení firmy i v různých redakcích novin a časopisů. Přes 25 let pracuji s tarotovými kartami. Tarot pro mě není nástroj věštění, ale sebepoznání. Používám metodu, které říkám tarotkoučink. A soustředím se hlavně na témata, spojená s podnikáním, kariérou a penězi. www.cevelova.cz

Obsah

Cenotvorba je pro mnoho podnikatelů těžké téma. Je totiž těsně spojená s vlastní hodnotou, takže vyvolává spoustu strachů a dalších emocí.
Na setkání spolu probereme:

  • podle čeho stanovit cenu služeb
  • jak používat cenotvorbu jako nástroj
  • jaké jsou nejčastější mýty o cenotvorbě
  • podle čeho spočítat ideální hodinovou sazbu
  • jak si nastavit konzistentní ceník
  • hodnota pro zákazníka a jak to s cenou souvisí
  • jak pracovat se slevami a proč všeho moc škodí

 

Organizace

  • 8:45 – 9:00 – příchod, káva, přivítání
  • 9:00 – 12:00 – Pricing a cenotvorba
  • 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod

Chci vědět víc