Reklama na sociálních sítích v duchu Vánoc

říjen 2022

Tahle událost se opakuje

2022po17říj8:30po12:30Pro koho:veřejnost Štítekmarketing,podnikáníReklama na sociálních sítích v duchu VánocPřipravte se na Vánoce s předstihem. Naskočte do kurzu Reklamy na sociálních sítích zaměřenou právě na předvánoční kampaň. Po 3 dnech a několika zpracovaných úkolech budete mít vystavenou kampaň, kterou stačí jen spustit. Bez stresu a strachu, že se někde ukliknete.

Podrobnosti

Do kurzu se může přihlásit kdokoliv, kdo chce dát světu vědět o svém produktu/službě v předvánočním čase.

Kurz je určen začátečníkům i mírně pokročilým. Jedná se o kombinaci teorie a praktického nastavení reklam. Pokud do toho půjdete, myslete na to, že se potkáme 3x a z každého setkání budou úkoly na doma, abychom live čas využili na 100%. Součástí bude podpůrná FB skupina, kde si budeme navzájem sdílet návody, výstupy a můžeme komentovat progres.

Projdete si úvodem do reklamy na sociálních sítí, připravíte svůj produkt/službu pro Vánoční kampaň a připravíme strategii, dle které následně kampaně vystavíme.  

S čím do školení jít:

  • notebook
  • firemní FB profil, ideálně i firemní IG profil 
  • vybraný produkt či službu, kterou chcete v kampani propagovat
  • předem vytvořená karta pouze pro reklamní / případně jakákoliv jiná karta, kterou používáte
  • chuť a motivaci se naučit novým dovednostem

Struktura každého dne školení:

  • 8:00 – 8:30 – příchod, příprava, zapojení počítačů, kafe
  • 8:30 – 12:30 – workshop (I. blok, přestávka, II. blok, III. blok)
  • 12:30 – 12:45 – odchod

Obsah jednotlivých dní:

pondělí 17.10.2022

I. blok: Seznámení a sjednocení očekávání, Výběr produktu/služby pro Vánoční kampaň, Co je to Facebook/Instagram Ads a co od nich lze očekávat?

přestávka

II. blok: Produkt/Služba v rámci Facebook/Instagram Ads, Co si všechno v rámci Facebook/Instagram Ads můžeme dovolit? (účely, zobrazování, rozpočet, timming, cílová skupina, konverze, pixel)

+ 30 min: prostor pro dotazy + zadání úkolů na příští workshop

úterý 25.10.2022

I. blok: Co máme za sebou?, Výběr produktu/služby pro Vánoční kampaň, Strategie pro Vánoční kampaň

přestávka

II. blok: Práce s Meta Pixelem, Práce s vlastními publiky

+30 min: prostor pro dotazy + zadání úkolů na příští workshop

pondělí 31.10.2022

I. blok: Výstavba akviziční FB/IG kampaně na základě vytvořené strategie

přestávka

II. blok: Výstavba remarektingové FB/IG kampaně

+30 min: prostor pro dotazy

Adéla Červinková

Jsem online marketing specialistka. Miluji svou práci, a to hlavně pro to, že si už dnes vybírám s kým a na čem chci spolupracovat. Pro své klienty zajišťují především běh reklam na sociálních sítích, v Googlu Ads, Skliku a občas okrajově i ve zbožových srovnávačích. Snažím se denně vzdělávat a prohlubovat své znalosti, které pak ráda předávám dál.

V online marketingu se pohybuji přes 8 let. Byla jsem PPC specialista, vedla jsem tým, učila vysokoškolské studenty na své „alma mater“, odškolila desítky hodin pro klienty i veřejnost a dnes jsem máma a online marketing specialista na volné noze, která se zaměřuje na PPC a reklamy na sociálních sítích. 

Dnes už vím, že nic nevím a že pocit je často víc než dobře nastavená kampaň. Proto se nepouštím do věcí, kterým nevěřím.

Cena za jeden workshop je 2000Kč/osoba (=6000Kč za celé školení). Během září si ovšem můžete místo chytit za sníženou cenu 1500Kč/workshop (=4500Kč celé školení) – stačí zadat slevový kód, který byl rozesílán v newsletteru. (Neodebíráte? Přihaste se. Pokud se k odběru přihlásíte během září, kód vám zašleme :-) )

Chci vědět víc

X