Tahle událost se opakuje25.10.2022 8:30
Reklama na sociálních sítích v duchu Vánoc
Chci si rezervovat místo!
Klikni sem a rezervuj si místo! Kapacita je omezená!Podrobnosti
Do kurzu se může přihlásit kdokoliv, kdo chce dát světu vědět o svém produktu/službě v předvánočním čase. Kurz je určen začátečníkům i mírně pokročilým.
Podrobnosti
Do kurzu se může přihlásit kdokoliv, kdo chce dát světu vědět o svém produktu/službě v předvánočním čase.
Kurz je určen začátečníkům i mírně pokročilým. Jedná se o kombinaci teorie a praktického nastavení reklam. Pokud do toho půjdete, myslete na to, že se potkáme 3x a z každého setkání budou úkoly na doma, abychom live čas využili na 100%. Součástí bude podpůrná FB skupina, kde si budeme navzájem sdílet návody, výstupy a můžeme komentovat progres.
Projdete si úvodem do reklamy na sociálních sítí, připravíte svůj produkt/službu pro Vánoční kampaň a připravíme strategii, dle které následně kampaně vystavíme.
S čím do školení jít:
- notebook
- firemní FB profil, ideálně i firemní IG profil
- vybraný produkt či službu, kterou chcete v kampani propagovat
- předem vytvořená karta pouze pro reklamní / případně jakákoliv jiná karta, kterou používáte
- chuť a motivaci se naučit novým dovednostem
Struktura každého dne školení:
- 8:00 – 8:30 – příchod, příprava, zapojení počítačů, kafe
- 8:30 – 12:30 – workshop (I. blok, přestávka, II. blok, III. blok)
- 12:30 – 12:45 – odchod
Obsah jednotlivých dní:
pondělí 17.10.2022
I. blok: Seznámení a sjednocení očekávání, Výběr produktu/služby pro Vánoční kampaň, Co je to Facebook/Instagram Ads a co od nich lze očekávat?
přestávka
II. blok: Produkt/Služba v rámci Facebook/Instagram Ads, Co si všechno v rámci Facebook/Instagram Ads můžeme dovolit? (účely, zobrazování, rozpočet, timming, cílová skupina, konverze, pixel)
+ 30 min: prostor pro dotazy + zadání úkolů na příští workshop
úterý 25.10.2022
I. blok: Co máme za sebou?, Výběr produktu/služby pro Vánoční kampaň, Strategie pro Vánoční kampaň
přestávka
II. blok: Práce s Meta Pixelem, Práce s vlastními publiky
+30 min: prostor pro dotazy + zadání úkolů na příští workshop
pondělí 31.10.2022
I. blok: Výstavba akviziční FB/IG kampaně na základě vytvořené strategie
přestávka
II. blok: Výstavba remarektingové FB/IG kampaně
+30 min: prostor pro dotazy
Adéla Červinková
Jsem online marketing specialistka. Miluji svou práci, a to hlavně pro to, že si už dnes vybírám s kým a na čem chci spolupracovat. Pro své klienty zajišťují především běh reklam na sociálních sítích, v Googlu Ads, Skliku a občas okrajově i ve zbožových srovnávačích. Snažím se denně vzdělávat a prohlubovat své znalosti, které pak ráda předávám dál.
V online marketingu se pohybuji přes 8 let. Byla jsem PPC specialista, vedla jsem tým, učila vysokoškolské studenty na své „alma mater“, odškolila desítky hodin pro klienty i veřejnost a dnes jsem máma a online marketing specialista na volné noze, která se zaměřuje na PPC a reklamy na sociálních sítích.
Dnes už vím, že nic nevím a že pocit je často víc než dobře nastavená kampaň. Proto se nepouštím do věcí, kterým nevěřím.
Cena za jeden workshop je 2000Kč/osoba (=6000Kč za celé školení). Během září si ovšem můžete místo chytit za sníženou cenu 1500Kč/workshop (=4500Kč celé školení) – stačí zadat slevový kód, který byl rozesílán v newsletteru. (Neodebíráte? Přihaste se. Pokud se k odběru přihlásíte během září, kód vám zašleme :-) )
Chci vědět víc