Specifika komunikace s muži v pracovním prostředí

Specifika komunikace s muži v pracovním prostředí

202419led9:0012:009:00 - 12:00 Specifika komunikace s muži v pracovním prostředíAkce s podtitulem "Řízení vztahu s klientem aneb Vezměte zákazníka na rande" je primárně určena ženám, které se při svém podnikání potkávají často s muži.

Chci si rezervovat místo!

Klikni sem a chyť si své místo!

Podrobnosti

Akce s podtitulem „Řízení vztahu s klientem aneb Vezměte zákazníka na rande“ je primárně určena ženám, které se při svém podnikání potkávají často s muži (kolegy, nadřízenými či zaměstnanci, na úřadech, s dodavateli, odběrateli nebo zákazníky).

 

Proč se zúčastnit?

Jednání s muži má svá specifika. Na základě semináře si uvědomíte, jaký typ muže máte před sebou, jak podle jeho nastavení jednat jasně, stručně a přehledně.
Řídit jednání znamená ovlivňovat, co se bude dít, nejen čekat, jak jednání dopadne. Není rozdílu, zda jde o jednání zásadní, méně důležité nebo každodenní. Cílem je, aby muž naslouchal, porozuměl a adekvátně reagoval, a především jde o dosažení efektivního výsledku jednání.

Obsah:

Zjistíme, že každé jednání má svoje fáze, ty na sebe navazují, v každé fázi je třeba zvládnout určité dovednosti: Příprava na rozhovor nebo jednání. Koho budu mít před sebou, co musím vědět předem, co vzít, na co se připravit. Dále vstupní oťukávání, získávání sympatií, ověřování komunikačního stylu klienta, zjišťování jeho preferencí a hodnot, aby mohlo nastat v další fázi účinné ovlivňování. Naučíme se dovednosti potřebné ke zmíněnému ovlivňování (verbální a neverbální dovednosti, argumentace, motivace, námitky atd.)
Zjistíme jak přes dohodu dospět k závěru, který umožňuje pokračovat v budoucnosti dalším jednáním.
Dozvíme se na co si dát pozor.
A co ženské zbraně?
Součástí semináře je i příprava na jednání, trénink verbálních i neverbálních dovedností pro tento účel.

Lektor: Pavla Kotyzová

Pavla jako lektorka, konzultantka a koučka podporuje jednotlivce i firmy již od roku 1992 v rozvoji potřebných dovedností v oblastech značky (komunikace prezentace, obchodní jednání, vzhled a úprava, chování, firemní kultura aj.).

Prostřednictvím workshopů a konzultací tváří v tvář i online, webinářů, článků a videí se zaměřuje na rozvoj dovedností pro autentickou osobní i firemní značku.

ZNAČKA PRO ŽIVOT: Každý z nás nese svou osobní značku. Osobní a firemní značka u malých podnikatelů a volnonožců se prolínají a vzájemně ovlivňují.

Kdy a kde

Akce proběhne v Naší Dílně ve Zlíně. Orientační struktura akce:

  • 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
  • 9:00 – 12:00 – Specifika komunikace s muži v pracovním prostředí
  • 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod

Chci vědět víc