Doba (nejen) nám nepřeje. Vzhledem k turbulencím, kdy se všechno mění pod rukama a já přesunula jarní akce na podzim, podzimní na zimu a vypadá to, že i ty zimní by se opět měly přesouvat či rušit, snažím se překlopit do onlinu ty akce, které jdou. U kterých to dovolí lektor, téma, charakter akce.
Jak tedy fungujeme a fungovat budeme?
Sepsala jsem několik základních bodů, díky kterým budete mít jistotu vy i my.
Klub není kulturní ni školské zařízení, ani podnikatelský subjekt ani – na naše akce se vztahuje opatření o shromažďování.
Ke každé naplánované akci, kterou v programu najdete, doplním tabulku: souhrnné info o tom, jak fungujeme v této době a pak také informaci o tom, jaký bude případný postup změn u konkrétní akce.
COVID INFO – co my a PES? |
|
COVID INFO – jak to bude u konkrétní akce? | Některé akce lze překlopit do online formy. Pokud se tato možnost na danou akci vztahuje, bude to u ní uvedeno. Zároveň bude navýšena kapacita.
Co se týká akcí, u kterých kvůli jejich charakteru preferujeme živou formu, vymyslely jsme to s lektory takto:
|
Platí, že o všech změnách informujeme přihlášené účastníky emailem. Změny jsou zveřejňovány i zde u jednotlivých událostí, na facebooku i na instagramu.
Ještě k počtu účastníků: na akcích o Canvě mívám standardně max 5 lidí, takže mám vyzkoušeno, že v tomto obsazení jsou rozestupy dodrženy v maximální možné míře – prakticky to vypadá tak, že každý účastník má pro sebe jeden stůl. Samozřejmě desinfikujeme a větráme.
Doufám tedy, že i přes vládní opatření se u nás budete cítit bezpečně a to, co se děje kolem nás, vás od účasti neodradí 😊
Děkuji za pochopení a budu se těšit na viděnou.
Díky, že jste s námi!
Zdenka Barošová