Strategie obsahu na sociální sítě prakticky, jednoduše a bez stresu
Chci si rezervovat místo!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Tento praktický workshop nadchne všechny, kteří nemají rádi hodinové monology bez špetky praxe. Užitečné informace v něm najdou jak ti, co se
Podrobnosti
Tento praktický workshop nadchne všechny, kteří nemají rádi hodinové monology bez špetky praxe. Užitečné informace v něm najdou jak ti, co se sociálními sítěmi začínají, tak i ti, co se v jejich vodách už nějaký ten pátek pohybují. Je koncipován jak pro social media manažer(k)y, tak i pro podnikavé lidi, kteří skrze ně chtějí podpořit svůj business. Věkově mezi sebou rádi uvítáme jak mladou žabku, tak i životem ostřílenou želvu, důležité je nadšení se něčemu přiučit.
Čím je workshop přínosný?
Chcete vědět, jak prodávat na sociálních sítích bez toho, aniž byste skutečně prodávali? Máte pocit, že je váš profil jako leklá ryba? Přijďte se naučit, jak spravovat sociální sítě bez větší námahy!
- Lektorka Hanka vám během jednoho dopoledne představí jednoduchou, ale účinnou strategii, díky které posunete vaše sociální sítě na vyšší úroveň a tvorba obsahu už vás nebude tak bolet.
- Kromě triku, jak být při tvorbě obsahu na sítě efektivní, se ale také seznámíte s aktuálními social trendy a proberete jednotlivé metriky (a které 3 z nich je opravdu důležité sledovat).
- Celý workshop je zaměřen velmi prakticky, takže ať už jste úplný začátečník či mírně pokročilí, budete odcházet vybaveni finální strategií pro vaše sítě.
Přijďte, prosím, s nabitým telefonem. Ještě budete potřebovat papíry, psací potřeby a pastelky nebo fixy – ale to vše máme na místě k dispozici.
Obsah:
- krátké seznámení se sociálními sítěmi (co a kde najdu, jaké typy příspěvků existují, které jsou vhodné na co), abychom byli všichni na jedné vlně
- analýza současného stavu vašeho profilu
- představení účinné obsahové strategie na sítě a vše okolo ní od A po Z
- praktická cvičení
- aktuální trendy a tipy, co dál
Lektor: Hana Kuželová
Hanka se v marketingu pohybuje už téměř 10 let.
Vystudovala FMK ve Zlíně, má za sebou vedení neziskovky, zahraniční stáž ve Vietnamu, pozici marketing manažerky pro gastro segment a také práci pro několik agentur, z nichž nejzásadnější byly 2 roky strávené v pražské agentuře Socialmind, která se specializuje pouze na sociální sítě. Jako senior projekťačka se starala nejen o týmy social media manažerů, grafiků a reels makerů, ale také připravovala strategie, reportovala a komunikovala s takovými firmami jako jsou Babiččina volba, Gorenje, Kuchyně Gorenje, Twisto, Bidli, Leaderfox, Insta360 nebo Exway.
Jako freelancer se Hanka nyní věnuje svým klientům, pomáhá jim s obsahovým marketingem, připravuje foto a video produkce a mentoruje své mentee.
Popřitom spolupracuje s organizací Holky z Marketingu, kde mentoruje jednak v rámci jejich Akademie sociálních sítí, ale také v programu 1:1.
Během workshopu vás Hanka nakazí svou energií, veselou povahou a s empatií jí vlastní vám vše vysvětlí. Zastává názor, že žádná otázka není špatná otázka. Ve svém volném čase ráda cestuje, věnuje se svému pejskovi a je blázen do Disney a pokojových rostlin.
Kdy a kde
Akce proběhne v Naší Dílně ve Zlíně. Orientační struktura akce:
- 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
- 9:00 – 12:00 – Strategie na sociální sítě prakticky, jednoduše a bez stresu
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc