Pro koho veřejnost
Místo
Všechno
Dům na rohu
HUB 123
Maštaliska
Naše Dílna
prosinec
Čas
(úterý) 8:30 - 12:00
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
MÁTE JIZVU? A vznikly vám s časovým odstupem psychické potíže či bolesti kdekoli na těle? Pak vám tento seminář pomůže změnit život k lepšímu. Ať už je to jizva
Podrobnosti
MÁTE JIZVU?
A vznikly vám s časovým odstupem psychické potíže či bolesti kdekoli na těle? Pak vám tento seminář pomůže změnit život k lepšímu. Ať už je to jizva z posledního období, nebo je stará několik (i desítek) let, může vám začít dělat paseku. A její ošetření může přinést úlevu jak fyzickou, tak psychickou.
- Jizvy, srůsty, adheze – co to je a jejich vznik
- Komplikace, které jizvy způsobují
- Proč vznikají až s delším časovým odstupem?
- Stará či nová jizva – obě je důležité vyšetřit
- Hojení jizev – čas a způsoby
- Jak zjistit, zda ta vaše jizva nezpůsobuje komplikace?
- Ukázka orientačního samo vyšetření jizvy a jejího okolí
- Co s jizvou dál dělat?
Lektor: Mgr. et Mgr. Jindřiška Mlčková
Vystudovala obor fyzioterapie na 2. Lékařské fakultě Univerzity Karlovy pod vedením Prof. PaedDr. Pavla Koláře, Ph.D., který je bez nadsázky jeden z nejuznávanějších fyzioterapeutů na světě. Mezi laickou veřejností je znám péčí o vrcholové sportovce a významné osobnosti politické i kulturní scény.
Na bakalářském stupni Jindřiška Mlčková promovala s červeným diplomem. Zabývala se fyzioterapií u neurodegenerativních onemocnění.
Na magisterském stupni zkoumala vliv fyzioterapie na pohybový aparát u výkonnostních dětských sportovců právě pod vedením Prof. PaedDr. Pavla Koláře, Ph.D.
Pracovala na Klinice rehabilitace a tělovýchovného lékařství ve fakultní nemocnici v Motole, později jako vedoucí fyzioterapeut v nestátním zdravotnickém zařízení (NZZ) GeRI, spol. s r. o v Praze.
Téměř dvě sezóny dojížděla do extraligového klubu HC Slavia Praha, kde se starala o „A“ tým. Docházela také do TK Sparta Praha pečovat o mladé tenisty.
V letech 2005 až 2012 externě přednášela na 2. lékařské fakultě pro studenty fyzioterapie.
V roce 2010 se rozhodla vrátit zpět domů na Luhačovicko a zde pozvednout jméno fyzioterapie a vybudovat si vlastní ordinaci. Ve své praxi se rovným dílem věnuje dětem, dospělým i sportovcům.
Od roku 2014 tlumočí kurzy americké fyzioterapeutky Izabely Koscielny, PT, která se zabývá rehabilitací neurologicky postižených pacientů. Jindřiška Mlčková již od svých studií prohlubuje své znalosti výrazně nad rámec povinného vzdělávání, jelikož výzkum v oblasti fyzioterapie jde mílovými kroky dopředu a kdo chvíli stál, již stojí opodál.
Kdy a kde
Akce proběhne v Naší Dílně ve Zlíně.
Orientační struktura akce:
- 8:00 – 8:30 – příchod, přivítání, káva
- 8:30 – cca 11:00 – Jizva jako zdroj bolestí na vzdálených místech a psychických potíží
- cca 11:00 – cca 12:00 – vyšetření jizvy účastníků semináře
- 12:00 – 12:30 – odchod
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Inspirativní setkání pro ženy, které chtějí začít podnikat,
Podrobnosti
Inspirativní setkání pro ženy, které chtějí začít podnikat, nebo už podnikají.
Proč přijít?
Díky inspirativní diskuzi s úspěšnými a zkušenými podnikatelkami, dostanete příležitost posunout svůj podnikatelský nápad nebo své podnikání na další úroveň.
V rámci setkání bude možné navázat nové obchodní vztahy a rozšířit síť svých kontaktů.
Odnesete si rady, tipy, podporu a povzbuzení od skvělé komunity žen, která sdílí stejné cíle a hodnoty.
Účastnice:
Zdenka BAROŠOVÁ
Anna DRGOVÁ – právo
Eva JENSEN – kosmetický provoz
Adéla SVOBODOVÁ – copywriterka
Miluše ŠTELCOVÁ – finanční poradkyně
Michaela BURDOVÁ – výroba oblečení, provoz obchodu
Kdy a kde
Akce proběhne ve Vsetíně. Orientační struktura akce:
- 8:30 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
- 9:00 – 12:00 – diskuze, sdílení, dotazy
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc
leden
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Inspirativní setkání pro ženy, které chtějí začít podnikat,
Podrobnosti
Inspirativní setkání pro ženy, které chtějí začít podnikat, nebo už podnikají.
Proč přijít?
Díky inspirativní diskuzi s úspěšnými a zkušenými podnikatelkami, dostanete příležitost posunout svůj podnikatelský nápad nebo své podnikání na další úroveň.
V rámci setkání navážete nové obchodní vztahy a rozšíříte síť svých kontaktů.
Odnesete si rady, tipy, podporu a povzbuzení od skvělé komunity žen, která sdílí stejné cíle a hodnoty.
Kdo se na vás těší?
Z Klubu potvrdily účast:
Zdenka BAROŠOVÁ – zakladatelka Klubu podnikatelek ze Zlínska, lektorka, konzultantka
Helena ZMĚLÍKOVÁ – majitelka jazykové školy (Angličtina Zlín, Španělština Zlín, Helen Doron Zlín)
Eva NEDBÁLKOVÁ – majitelka obchodu a e-shopu s barefootovou obuví (Bosé děti)
Jindřiška MLČKOVÁ – fyzioterapeutka (Fyzioterapie Polichno)
Renata ZEZULKOVÁ – výroba marmelád (MarmelLady), květinová farma (Květiny z krajiny)
A dorazí další zajímavé ženy z vašeho regionu!
Kdy a kde
Akce proběhne v HUB123 v Uherském Hradišti. Orientační struktura akce:
- 8:30 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
- 9:00 – 12:00 – diskuze, sdílení, dotazy (pokud máte, vezměte s sebou cca 20 ks vizitek)
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc
Podrobnosti online události
RUN
Připojte se k živému přenosu
Přidej se k událostiHeslo Přístup k akci bude přihlášeným zaslán na email. Záznam nebude pořizován.
Čas
(čtvrtek) 9:00 - 11:30
Chci si rezervovat místo na akci!
KLIKNI A VYPLŇ REZERVAČNÍ FORMULÁŘ. PO ZAPLACENÍ FAKTURY (NAJDEŠ V EMAILU) JE MÍSTO TVOJE!Podrobnosti
Pro koho je seminář určen? Pro vedoucí pracovníky (a/nebo podnikatele), kteří chtějí mít klidný spánek
Podrobnosti

Na semináři se zaměříme na to, abyste měli:
- chuť, sílu a nadšení věnovat se bezpečnosti práce
- přehled o novinkách pro rok 2024 a věděli na co si dát pozor
Celou bezpečnost práce jsme pro Vás shrnuli do následujících okruhů, které spolu projdeme:
- Proč bezpečnost práce – aneb zdraví a životy lidí kolem nás
- Jakou dokumentaci by to fakt chtělo
- Zdravotní a odborná způsobilost
- Pracovní doba a doba odpočinku
- Přesčasy existují a dokonce mají i svá pravidla
- Co dělat, když se stane úraz – pomoc druhému i sobě
- Základní povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance a sem tam i nějaká ta práva J
- Hodnocení rizik a kategorizace prací aneb, co si pamatujeme z workshopu
- Náhrada škody – platím, platíš, platíme…. kdo, komu, kolik a za co
- Požadavky na pracoviště a pracovní prostředí
- Požadavky na organizaci práce a pracovní postupy
- Bezpečnostní značky, značení a signály
- Účast zaměstnanců v BOZP a roční prověrky BOZP
- Co když máme kotel nebo plynová zařízení
- Co můžeme a nesmíme provádět s elektrikou
- Zdvihadla nejsou hračky
- Aby nám to nebouchlo – tlakové nádoby
- Ruční nářadí a požadavky na něj
- Hygienické požadavky na pracoviště
- Teplo a chlad – co s tím?
- Hmotnostní limity pro zvedání břemen
- Jak to dělat bezpečně ve výškách?
- Chemické látky nás neděsí
- Otazníky kolem dopravy uvnitř firmy i mimo ní – dopravní řád
Na základě podnětů účastníků z minulých školení doplňujeme seminář o 30 min na téma: Jak proškolit své zaměstnance + seznam, co se kontroluje.
Účastí na semináři získáte osvědčení o proškolení osobou odborně způsobilou v prevenci rizik a budete tak oprávněny jako proškolený vedoucí zaměstnanec školit dál svoje zaměstnance.
Lektor: Ing. Eva Obalilová
S Klubem spolupracuej od roku 2018.
Vystudovala Mendelovu univerzitu, fakultu agronomickou v Brně. Od roku 2008 je odborně způsobilou osobou podle § 11 odst. 1 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů. V roce 2010 úspěšně vykonala zkoušku a získala odbornou způsobilost k zajišťování úkolů v prevenci rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. V roce 2012 založila společně s Ing. Jiřím Obalilem firmu ENVIPO team s.r.o., s předmětem činnosti komplexní služby a odborné poradenství v oblastech bezpečnosti práce a požární ochrany. V roce 2022 se zcela osamostatnila a založila vlastní s.r.o. – BOZP HELPIng.
Příprava
Potřebujete: stabilní připojení k internetu.
Kdy a kde
Akce proběhne online přes platformu Microsoft Teams. Akce NEBUDE nahrávána.
Odkaz bude zaslán před akcí, jakmile budou uzavřeny rezervace. Orientační struktura akce:
- 8:50 – 9:00 – připojení, ověření spojení
- 9:00 – 11:30 – BOZP: školení vedoucích zaměstnanců (vč. posledních 30 min na téma jak proškolit své zaměstnance + co se kontroluje)
- 11:30 – rozloučení
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Akce s podtitulem „Řízení vztahu s klientem aneb
Podrobnosti
Akce s podtitulem „Řízení vztahu s klientem aneb Vezměte zákazníka na rande“ je primárně určena ženám, které se při svém podnikání potkávají často s muži (kolegy, nadřízenými či zaměstnanci, na úřadech, s dodavateli, odběrateli nebo zákazníky).
Proč se zúčastnit?
Jednání s muži má svá specifika. Na základě semináře si uvědomíte, jaký typ muže máte před sebou, jak podle jeho nastavení jednat jasně, stručně a přehledně.
Řídit jednání znamená ovlivňovat, co se bude dít, nejen čekat, jak jednání dopadne. Není rozdílu, zda jde o jednání zásadní, méně důležité nebo každodenní. Cílem je, aby muž naslouchal, porozuměl a adekvátně reagoval, a především jde o dosažení efektivního výsledku jednání.
Obsah:
Zjistíme, že každé jednání má svoje fáze, ty na sebe navazují, v každé fázi je třeba zvládnout určité dovednosti: Příprava na rozhovor nebo jednání. Koho budu mít před sebou, co musím vědět předem, co vzít, na co se připravit. Dále vstupní oťukávání, získávání sympatií, ověřování komunikačního stylu klienta, zjišťování jeho preferencí a hodnot, aby mohlo nastat v další fázi účinné ovlivňování. Naučíme se dovednosti potřebné ke zmíněnému ovlivňování (verbální a neverbální dovednosti, argumentace, motivace, námitky atd.)
Zjistíme jak přes dohodu dospět k závěru, který umožňuje pokračovat v budoucnosti dalším jednáním.
Dozvíme se na co si dát pozor.
A co ženské zbraně?
Součástí semináře je i příprava na jednání, trénink verbálních i neverbálních dovedností pro tento účel.
Lektor: Pavla Kotyzová

Pavla jako lektorka, konzultantka a koučka podporuje jednotlivce i firmy již od roku1992 v rozvoji potřebných dovedností v oblastech značky (komunikace prezentace, obchodní jednání, vzhled a úprava, chování, firemní kultura aj.).
Prostřednictvím workshopů a konzultací tváří v tvář i online, webinářu, článků a videií se zaměřuje na rozvoj dovedností pro autentickou osobní i firemní značku.
ZNAČKA PRO ŽIVOT: Každý z nás nese svou osobní značku. Osobní a firemní značka u malých podnikatelů a volnonožců se prolínají a vzájemně ovlivňují.
Kdy a kde
Akce proběhne v Naší Dílně ve Zlíně. Orientační struktura akce:
- 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
- 9:00 – 12:00 – Specifika komunikace s muži v pracovním prostředí
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc
únor
Podrobnosti online události
RUN
Připojte se k živému přenosu
Přidej se k událostiHeslo Přístup k akci bude přihlášeným zaslán na email. Záznam nebude pořizován.
Čas
(čtvrtek) 9:00 - 11:30
Chci si rezervovat místo na akci!
KLIKNI A VYPLŇ REZERVAČNÍ FORMULÁŘ. PO ZAPLACENÍ FAKTURY (NAJDEŠ V EMAILU) JE MÍSTO TVOJE!Podrobnosti
Pro koho je seminář určen? Pro vedoucí pracovníky (a/nebo podnikatele), kteří chtějí mít klidný spánek :-) Pokud máte víc
Podrobnosti
Na semináři se zaměříme na to, abyste měli:
- chuť, sílu a nadšení věnovat se bezpečnosti práce
- přehled o novinkách pro rok 2024 a věděli na co si dát pozor
Celou bezpečnost práce jsme pro Vás shrnuli do následujících okruhů, které spolu projdeme:
- Proč bezpečnost práce – aneb zdraví a životy lidí kolem nás
- Jakou dokumentaci by to fakt chtělo
- Zdravotní a odborná způsobilost
- Pracovní doba a doba odpočinku
- Přesčasy existují a dokonce mají i svá pravidla
- Co dělat, když se stane úraz – pomoc druhému i sobě
- Základní povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance a sem tam i nějaká ta práva J
- Hodnocení rizik a kategorizace prací aneb, co si pamatujeme z workshopu
- Náhrada škody – platím, platíš, platíme…. kdo, komu, kolik a za co
- Požadavky na pracoviště a pracovní prostředí
- Požadavky na organizaci práce a pracovní postupy
- Bezpečnostní značky, značení a signály
- Účast zaměstnanců v BOZP a roční prověrky BOZP
- Co když máme kotel nebo plynová zařízení
- Co můžeme a nesmíme provádět s elektrikou
- Zdvihadla nejsou hračky
- Aby nám to nebouchlo – tlakové nádoby
- Ruční nářadí a požadavky na něj
- Hygienické požadavky na pracoviště
- Teplo a chlad – co s tím?
- Hmotnostní limity pro zvedání břemen
- Jak to dělat bezpečně ve výškách?
- Chemické látky nás neděsí
- Otazníky kolem dopravy uvnitř firmy i mimo ní – dopravní řád
Na základě podnětů účastníků z minulých školení doplňujeme seminář o 30 min na téma: Jak proškolit své zaměstnance + seznam, co se kontroluje.
Účastí na semináři získáte osvědčení o proškolení osobou odborně způsobilou v prevenci rizik a budete tak oprávněny jako proškolený vedoucí zaměstnanec školit dál svoje zaměstnance.
Lektor: Ing. Eva Obalilová
S Klubem spolupracuej od roku 2018.
Vystudovala Mendelovu univerzitu, fakultu agronomickou v Brně. Od roku 2008 je odborně způsobilou osobou podle § 11 odst. 1 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů. V roce 2010 úspěšně vykonala zkoušku a získala odbornou způsobilost k zajišťování úkolů v prevenci rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. V roce 2012 založila společně s Ing. Jiřím Obalilem firmu ENVIPO team s.r.o., s předmětem činnosti komplexní služby a odborné poradenství v oblastech bezpečnosti práce a požární ochrany. V roce 2022 se zcela osamostatnila a založila vlastní s.r.o. – BOZP HELPIng.
Příprava
Potřebujete: stabilní připojení k internetu.
Kdy a kde
Akce proběhne online přes platformu Microsoft Teams. Akce NEBUDE nahrávána.
Odkaz bude zaslán před akcí, jakmile budou uzavřeny rezervace. Orientační struktura akce:
- 8:50 – 9:00 – připojení, ověření spojení
- 9:00 – 11:30 – BOZP: školení vedoucích zaměstnanců (vč. posledních 30 min na téma jak proškolit své zaměstnance + co se kontroluje)
- 11:30 – rozloučení
Chci vědět víc
Podrobnosti online události
RUN
Připojte se k živému přenosu
Přidej se k událostiHeslo Přístup k akci bude přihlášeným zaslán na email. Záznam nebude pořizován.
Čas
(čtvrtek) 9:00 - 11:30
Chci si rezervovat místo na akci!
KLIKNI A VYPLŇ REZERVAČNÍ FORMULÁŘ. PO ZAPLACENÍ FAKTURY (NAJDEŠ V EMAILU) JE MÍSTO TVOJE!Podrobnosti
Pro koho je seminář určen? Pro vedoucí pracovníky (a/nebo podnikatele), kteří chtějí mít klidný spánek
Podrobnosti

Na semináři se zaměříme na to, abyste měli:
- chuť, sílu a nadšení věnovat se bezpečnosti práce
- přehled o novinkách pro rok 2024 a věděli na co si dát pozor
Celou bezpečnost práce jsme pro Vás shrnuli do následujících okruhů, které spolu projdeme:
- Proč bezpečnost práce – aneb zdraví a životy lidí kolem nás
- Jakou dokumentaci by to fakt chtělo
- Zdravotní a odborná způsobilost
- Pracovní doba a doba odpočinku
- Přesčasy existují a dokonce mají i svá pravidla
- Co dělat, když se stane úraz – pomoc druhému i sobě
- Základní povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance a sem tam i nějaká ta práva J
- Hodnocení rizik a kategorizace prací aneb, co si pamatujeme z workshopu
- Náhrada škody – platím, platíš, platíme…. kdo, komu, kolik a za co
- Požadavky na pracoviště a pracovní prostředí
- Požadavky na organizaci práce a pracovní postupy
- Bezpečnostní značky, značení a signály
- Účast zaměstnanců v BOZP a roční prověrky BOZP
- Co když máme kotel nebo plynová zařízení
- Co můžeme a nesmíme provádět s elektrikou
- Zdvihadla nejsou hračky
- Aby nám to nebouchlo – tlakové nádoby
- Ruční nářadí a požadavky na něj
- Hygienické požadavky na pracoviště
- Teplo a chlad – co s tím?
- Hmotnostní limity pro zvedání břemen
- Jak to dělat bezpečně ve výškách?
- Chemické látky nás neděsí
- Otazníky kolem dopravy uvnitř firmy i mimo ní – dopravní řád
Na základě podnětů účastníků z minulých školení doplňujeme seminář o 30 min na téma: Jak proškolit své zaměstnance + seznam, co se kontroluje.
Účastí na semináři získáte osvědčení o proškolení osobou odborně způsobilou v prevenci rizik a budete tak oprávněny jako proškolený vedoucí zaměstnanec školit dál svoje zaměstnance.
Lektor: Ing. Eva Obalilová
S Klubem spolupracuej od roku 2018.
Vystudovala Mendelovu univerzitu, fakultu agronomickou v Brně. Od roku 2008 je odborně způsobilou osobou podle § 11 odst. 1 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů. V roce 2010 úspěšně vykonala zkoušku a získala odbornou způsobilost k zajišťování úkolů v prevenci rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. V roce 2012 založila společně s Ing. Jiřím Obalilem firmu ENVIPO team s.r.o., s předmětem činnosti komplexní služby a odborné poradenství v oblastech bezpečnosti práce a požární ochrany. V roce 2022 se zcela osamostatnila a založila vlastní s.r.o. – BOZP HELPIng.
Příprava
Potřebujete: stabilní připojení k internetu.
Kdy a kde
Akce proběhne online přes platformu Microsoft Teams. Akce NEBUDE nahrávána.
Odkaz bude zaslán před akcí, jakmile budou uzavřeny rezervace. Orientační struktura akce:
- 8:50 – 9:00 – připojení, ověření spojení
- 9:00 – 11:30 – BOZP: školení vedoucích zaměstnanců (vč. posledních 30 min na téma jak proškolit své zaměstnance + co se kontroluje)
- 11:30 – rozloučení
Chci vědět víc
Čas
(Středa) 9:00 - 12:00
Místo
Dům na rohu
Československé armády 1113, Valašské Klobouky
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Inspirativní setkání pro ženy, které chtějí začít podnikat,
Podrobnosti
Inspirativní setkání pro ženy, které chtějí začít podnikat, nebo už podnikají.
Proč přijít?
Díky inspirativní diskuzi s úspěšnými a zkušenými podnikatelkami, dostanete příležitost posunout svůj podnikatelský nápad nebo své podnikání na další úroveň.
V rámci setkání navážete nové obchodní vztahy a rozšíříte síť svých kontaktů.
Odnesete si rady, tipy, podporu a povzbuzení od skvělé komunity žen, která sdílí stejné cíle a hodnoty.
Kdo se na vás těší?
Jakmile budeme mít potvrzeno, kdo za Klub se zúčastní, jména hned zveřejníme. Ale vy si můžete místo chytit už teď. Setkání se zajímavými ženami vašeho regionu zaručeno! :-)
PS: Díky spolupráci s Valašskoklobouckým podnikatelským centrem můžete mít akci za polovinu – do formuláře níže stačí zadat slevový kód KLOBOUKY.
Kdy a kde
Akce proběhne v Domě na rohu ve Valašských Kloboukách. Orientační struktura akce:
- 8:30 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
- 9:00 – 12:00 – diskuze, sdílení, dotazy (pokud máte, vezměte s sebou cca 20 ks vizitek)
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc
Podrobnosti online události
RUN
Připojte se k živému přenosu
Přidej se k událostiHeslo Přístup k akci bude přihlášeným zaslán na email. Záznam nebude pořizován.
Čas
(čtvrtek) 9:00 - 11:00
Chci si rezervovat místo na akci!
KLIKNI A VYPLŇ REZERVAČNÍ FORMULÁŘ. PO ZAPLACENÍ FAKTURY (NAJDEŠ V EMAILU) JE MÍSTO TVOJE!Podrobnosti
Pro koho je seminář určen? Pro všechny, které zajímají povinnosti v oblasti požární ochrany
Podrobnosti

Na semináři se zaměříme na to, abyste:
- veděli o tom, co se v rámci požární ochrany řeší obecně
- ale taky co se vztahuje přímo k vám a vašemu prostoru
- získali přehled o novinkách pro rok 2024 a věděli na co si dát pozor
Celou požární ochranu jsme pro vás shrnuli do následujících okruhů, které spolu projdeme:
- Definice požáru
- Kategorie požárního nebezpečí
- Dokumentace požární ochrany
- Povinnosti fyzických a právnických osob
- Co fyzická osoba nesmí
- Jaké jsou finanční postihy
- Osobní a věcná pomoc
- Princip a produkty hoření
- Třídy požáru
- Přenosné hasicí přístroje
- Jak a čím hasit požár
- Na co si dát pozor
- Diskuze a dotazy, příklady a tipy z praxe
Lektor: Ing. Eva Obalilová
S Klubem spolupracuje od roku 2018.
Vystudovala Mendelovu univerzitu, fakultu agronomickou v Brně. Od roku 2008 je odborně způsobilou osobou podle § 11 odst. 1 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů. V roce 2010 úspěšně vykonala zkoušku a získala odbornou způsobilost k zajišťování úkolů v prevenci rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. V roce 2012 založila společně s Ing. Jiřím Obalilem firmu ENVIPO team s.r.o., s předmětem činnosti komplexní služby a odborné poradenství v oblastech bezpečnosti práce a požární ochrany. V roce 2022 se zcela osamostatnila a založila vlastní s.r.o. – BOZP HELPIng.
Příprava
Potřebujete: stabilní připojení k internetu.
Kdy a kde
Akce proběhne online přes platformu Microsoft Teams. Akce NEBUDE nahrávána.
Odkaz bude zaslán před akcí, jakmile budou uzavřeny rezervace. Orientační struktura akce:
- 8:50 – 9:00 – připojení, ověření spojení
- 9:00 – 11:30 – Požární ochrana
- 11:30 – rozloučení
Chci vědět víc
březen
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Akce je určena všem, kteří se chtějí a
Podrobnosti
Akce je určena všem, kteří se chtějí a potřebují naučit řešit konflikty.
Také těm, kteří jsou v rámci své profese vystavování konfliktním situacím nebo musí rozhodovat o konfliktech jiných.
Proč se zúčastnit?
V rámci workshopu poznáte a také se naučíte využívat základní mediační techniky.
Po skončení budete schopni zvládat konflikt, zabránit jeho eskalaci a pochopit jeho podstatu.
Naučíte se pracovat s emocemi lidí v rámci konfliktu.
Obsah:
Mediace jako alternativní způsob řešení sporů – základní principy a fáze, výhody.
Mediační techniky a jejich praktické procvičování.
Simulované mediační jednání.
Lektor: Veronika Koncer

Veronika Koncer v roce 2014 složila s vyznamenáním advokátní zkoušky a od té doby působí jako advokátka ve Zlínském kraji se zaměřením na rodinné právo.
Již více než rok se také věnuje mediacím, jako alternativnímu způsobu životních situací. Je oficiálně zapsanou mediátorkou v seznamu Ministerstva spravedlnosti ČR a pomáhá stranám konfliktu s řešením jejich situací tak, aby byly schopné dospět k dohodě. Obnovuje komunikaci stran, pomáhá zachovávat do budoucna jejich vztahy a nalézt takové řešení, které budou obě strany vnímat jako win-win.
Kdy a kde
Akce proběhne v Naší Dílně ve Zlíně. Orientační struktura akce:
- 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
- 9:00 – 12:00 – Trénink mediačních technik
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc
Čas
(Pátek) 8:30 - 12:00
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Účastníci se naučí základní fotografické znalosti, jak funguje
Podrobnosti
Účastníci se naučí základní fotografické znalosti, jak funguje fotoaparát, základy kompozice a uvidí praktické příklady focení.
V rámci workshopu budeme pracovat především s produktovou a reportážní fotkou.
Proč přijít?
Ke svému podnikání všichni potřebujeme dobré fotografie. Všichni jsme se už určitě dostali do situace, kdy potřebujeme vytvořit leták, přidat fotku na web, ale nechceme brát fotky z fotobanky, protože si přejeme, aby náš marketing byl autentický. Taková situace vyžaduje fotografie z vlastní dílny. Jednoduše často potřebujeme fotografie, které nás a naše podnikání přesně vystihnou.
Dost možná používáte profesionální fotografie, ale s profesionálem se potkáte jen čas od času, takže taková zásoba fotek je omezená a vy potřebujete sdílet a prodávat během celého roku. Zároveň vám ale nevyhovuje nevyváženost profi fotek a těch vlastních, dokumentačních. Máte pocit, že je rozdíl příliš znatelný a přejete si tu nerovnováhu vylepšit.
Jsou situace, kdy máte nový produkt a přejete si s ním už do vyjít do světa. Váš profesionální fotograf nemá čas, nebo vy jednoduše nemáte trpělivost. Nebo naopak se jedná o zboží, které na profi fotografa prostě nemůže čekat, např. kvůli trvanlivosti.
Ke svému podnikání používáte denně sociální sítě a stále bojujete s nedostatkem kvalitních fotek. Často si nevíte rady, jak fotku upravit.
Z vaší dílny vychází skvělý produkt, tak to přece nechcete fotkou špatné kvality „zabít“.
Společně si ukážeme, jak na to. Jak se posunout v produktové fotografii bez drahého profi vybavení.
Netvrdíme, že z vás bude hned profesionál, ale rozhodně se nebudete muset za své fotky stydět.
Obsah:
- naučíme se používat základní funkce fotoaparátu na mobilu
- kurz je určen pro začátečníky, vezmeme to všechno pěkně od začátku – vysvětlíme si základní fotografické pojmy, abychom si dobře rozuměli
- projdeme společně oblast fototechniky, naučíme se ovládat fotoaparát v mobilu a procvičíme si pojmy jako expozice a kompozice
- největší část je věnována praxi, zde se budeme podrobněji věnovat fotografii, zejména produktové a reportážní. Vyzkoušíme si vyfotit konkrétní produkt, na místě si ukážeme rychlou úpravu fotografie
- vyzkoušíme si práci se světlem
- ukážeme si základní výbavu, která je vhodná pro každého, dostanete přímo tipy na nákup cenově dostupných pomůcek, které využijete ve své práci
- naučíme se jednoduchou a efektní úpravu fotek
- zjistíme, jak fotografie třídit a jak s nimi pracovat, jak ji správně odeslat, aniž by se snížila její kvalita
- vyřešíme věčný problém, jak fotku najít, když s ní potřebujeme pracovat
- zaměříme se také na to, jak vypadat na fotce líp a jak fotku nedeformovat
- bude samozřejmě prostor pro individuální dotazy
Co s sebou?
- mobil, se kterým jste zvyklí pracovat nebo který budete používat právě k focení i v budoucnu
- nabíječku, pokud se vám bude hodit
- vlastní produkt, se kterým budete během workshopu pracovat (do poznámky při registraci, prosím, uveďte, jaký předmět si přinesete)
Lektor: Jaroslav Rumánek

Fotografování se věnuje již od roku 2006. Vždy se snažil zachytit jedinečnost okamžiku na svatebních obřadech, výjimečnost lidí v portrétovém provedení či fashion fotografiích, produktové fotografii a mnoho dalších. Ovšem srdeční záležitostí Jaroslava jsou fotografie krajinářské. Přirozenost a rozličnost barev, klid vyzařující z přírody, volnost a vzácnost dané chvíle, jíž je součástí, ho vždy inspirují. Jaroslav také neustále hledá nová místa, snaží se zachytit netradiční a přitom plynulé momenty, které jsou spjaty s různým ročním obdobím. Při práci preferuje kvalitu a originalitu, přičemž se stále učí novým trendům a postupům ve zpracování finální fotografie.
Kdy a kde
Akce proběhne v Naší Dílně ve Zlíně. Orientační struktura akce:
- 8:15 – 8:30 – příchod, přivítání, káva
- 8:30 – 12:00 – Jak vyfotit dobrou fotku mobilem
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc
duben
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Inspirativní setkání pro ženy, které chtějí začít podnikat,
Podrobnosti
Inspirativní setkání pro ženy, které chtějí začít podnikat, nebo už podnikají.
Proč přijít?
Díky inspirativní diskuzi s úspěšnými a zkušenými podnikatelkami, dostanete příležitost posunout svůj podnikatelský nápad nebo své podnikání na další úroveň.
V rámci setkání navážete nové obchodní vztahy a rozšíříte síť svých kontaktů.
Odnesete si rady, tipy, podporu a povzbuzení od skvělé komunity žen, která sdílí stejné cíle a hodnoty.
Kdo se na vás těší?
Z Klubu potvrdily účast:
Zdenka BAROŠOVÁ – zakladatelka Klubu podnikatelek ze Zlínska, lektorka, konzultantka
Hana DYNKOVÁ – majitelka jazykové školy (E-lingua Zlín)
Miluše ŠTELCOVÁ – finanční poradkyně (Finanční a poradenské centrum Hvozdná)
Romana PRAVDÍKOVÁ – účetní
Martina KOVALČÍKOVÁ – certifikovaná lektorka projektu Cyklická žena, průvodkyně a ceremonialistka (Medvědín u Provodova), vedoucí dětské skupiny,
A další zajímavé ženy z vašeho regionu!
Kdy a kde
Akce proběhne v HUB123 v Uherském Hradišti. Orientační struktura akce:
- 8:30 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
- 9:00 – 12:00 – diskuze, sdílení, dotazy (pokud máte, vezměte s sebou cca 20 ks vizitek)
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc