Pro koho veřejnost
Pro koho
Všechno
členky
neziskovky
veřejnost
Místo
Všechno
Naše Dílna
Tag
Všechno
podnikání
seberozvoj
pro začínající podnikatelky
zdraví
marketing
dotace
finance
projekty
legislativa
leden
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a rezervuj si místo! Kapacita je omezená!Podrobnosti
Do kurzu se může přihlásit kdokoliv, kdo se chce více zorientovat v používání sociálních sítí (Facebook, Instagram) pro své podnikání nebo své jiné aktivity. Kurz
Podrobnosti
Do kurzu se může přihlásit kdokoliv, kdo se chce více zorientovat v používání sociálních sítí (Facebook, Instagram) pro své podnikání nebo své jiné aktivity.
Kurz je určen začátečníkům i mírně pokročilým. Jedná se o kombinaci teorie a praktických ukázek a úkolů. Pokud do toho půjdete, myslete na to, že se potkáme 3x a z každého setkání budou úkoly na doma, abychom live čas využili na 100%. Součástí bude podpůrná FB skupina, kde si budeme navzájem sdílet návody, výstupy a můžeme komentovat progres.
Tento cyklus jsme realizovali 4x v roce 2022 a nyní přináší mírně upravený program, do kterého jsme zakomponovali to, co účastníky předchozích akcí nejvíce pálilo. A v čem bude hlavní rozdíl proti jarním sériím? Na první akci bude rozšířený čas pro nové FB stránky a rozdíly, které by vás neměly polekat. Na druhé akci dáme více prostoru pro zhodnocení vašich profilů, diskuzi, tipům, jak obsah zkvalitnit. Reels, kterých jsme se na třetí akci dotýkali okrajově, probereme hlouběji a vše na místě prakticky vyzkoušíme.
Co potřebujete:
- firemní FB profil, ideálně i firemní IG profil
- chuť a motivaci se naučit novým dovednostem
- proaktivní naladění (plnění úkolů apod.)
Struktura každého dne školení:
- 8:30 – 9:00 – příchod, příprava, kafe
- 9:00 – 12:00 – workshop
- 12:00 – 12:30 – odchod
Obsah jednotlivých dní:
pondělí 16.1.2023
Seznámení + Očekávání
Proč jsme na sítích+ Rozdíly mezi nimi
Bezpečnost na sociálních sítích (+úkol)
Tvorba strategie, STDC framework, Persony
Nová Facebook stránka
Meta Business Suite, Creator studio – publikace a plánování na FB a IG
+ rezerva na dotazy + zadání úkolů na příště
pondělí 23.1.2023
Diskuze/Dotazy od minula
Zhodnocení příspěvků vybraných stránek účastníků, zpětná vazba
Community management + Krizová komunikace
Soutěže na stránkách – mechaniky a vyhodnocení (+úkol)
Nástroje ulehčující správu sociálních sítí
+ rezerva na dotazy + zadání úkolů na příště
pondělí 30.1.2023
Diskuze/Dotazy od minula
Reels/Sekvence teorie, příklady
Reels prakticky – tvorba v prostředí IG, desktop a mobilní aplikace
Plánovaná časová rezerva pro vybrané téma, které vyplyne z kurzu

Chci vědět víc
Podrobnosti online události
RUN
Akce již proběhla!
Čas
(čtvrtek) 9:00 - 11:30
Chci si rezervovat místo na akci!
KLIKNI A VYPLŇ REZERVAČNÍ FORMULÁŘ. PO ZAPLACENÍ FAKTURY (NAJDEŠ V EMAILU) JE MÍSTO TVOJE!Podrobnosti
Pro koho je seminář určen? Pro podnikatele, kteří chtějí mít klidný spánek
Podrobnosti

Na semináři se zaměříme na to, abyste měli:
- chuť, sílu a nadšení věnovat se bezpečnosti práce
- Přehled o novinkách pro rok 2023 a věděli na co si dát pozor
Celou bezpečnost práce jsme pro Vás shrnuli do následujících okruhů, které spolu projdeme:
- Proč bezpečnost práce – aneb zdraví a životy lidí kolem nás
- Jakou dokumentaci by to fakt chtělo
- Zdravotní a odborná způsobilost
- Pracovní doba a doba odpočinku
- Přesčasy existují a dokonce mají i svá pravidla
- Co dělat, když se stane úraz – pomoc druhému i sobě
- Základní povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance a sem tam i nějaká ta práva J
- Hodnocení rizik a kategorizace prací aneb, co si pamatujeme z workshopu
- Náhrada škody – platím, platíš, platíme…. kdo, komu, kolik a za co
- Požadavky na pracoviště a pracovní prostředí
- Požadavky na organizaci práce a pracovní postupy
- Bezpečnostní značky, značení a signály
- Účast zaměstnanců v BOZP a roční prověrky BOZP
- Co když máme kotel nebo plynová zařízení
- Co můžeme a nesmíme provádět s elektrikou
- Zdvihadla nejsou hračky
- Aby nám to nebouchlo – tlakové nádoby
- Ruční nářadí a požadavky na něj
- Hygienické požadavky na pracoviště
- Teplo a chlad – co s tím?
- Hmotnostní limity pro zvedání břemen
- Jak to dělat bezpečně ve výškách?
- Chemické látky nás neděsí
- Otazníky kolem dopravy uvnitř firmy i mimo ní – dopravní řád
Na základě podnětů účastníků z minulých školení doplňujeme seminář o 30 min na téma: Jak proškolit své zaměstnance + seznam, co se kontroluje.
Účastí na semináři získáte osvědčení o proškolení osobou odborně způsobilou v prevenci rizik a budete tak oprávněny jako proškolený vedoucí zaměstnanec školit dál svoje zaměstnance.
Lektor: Ing. Eva Obalilová
S Klubem spolupracuej od roku 2018.
Vystudovala Mendelovu univerzitu, fakultu agronomickou v Brně. Od roku 2008 je odborně způsobilou osobou podle § 11 odst. 1 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů. V roce 2010 úspěšně vykonala zkoušku a získala odbornou způsobilost k zajišťování úkolů v prevenci rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. V roce 2012 založila společně s Ing. Jiřím Obalilem firmu ENVIPO team s.r.o., s předmětem činnosti komplexní služby a odborné poradenství v oblastech bezpečnosti práce a požární ochrany. V roce 2022 se zcela osamostatnila a založila vlastní s.r.o. – BOZP HELPIng.
Příprava
Potřebujete: stabilní připojení k internetu.
Kdy a kde
Akce proběhne online přes platformu Microsoft Teams.
Odkaz bude zaslán před akcí, jakmile budou uzavřeny rezervace.Orientační struktura akce:
- 8:50 – 9:00 – připojení, ověření spojení
- 9:00 – 11:30 – BOZP: školení vedoucích zaměstnanců (vč. posledních 30 min na téma jak proškolit své zaměstnance + co se kontroluje)
- 11:30 – rozloučení
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a rezervuj si místo! Kapacita je omezená!Podrobnosti
Do kurzu se může přihlásit kdokoliv, kdo se chce více zorientovat v používání sociálních sítí (Facebook, Instagram) pro své podnikání nebo své jiné aktivity. Kurz
Podrobnosti
Do kurzu se může přihlásit kdokoliv, kdo se chce více zorientovat v používání sociálních sítí (Facebook, Instagram) pro své podnikání nebo své jiné aktivity.
Kurz je určen začátečníkům i mírně pokročilým. Jedná se o kombinaci teorie a praktických ukázek a úkolů. Pokud do toho půjdete, myslete na to, že se potkáme 3x a z každého setkání budou úkoly na doma, abychom live čas využili na 100%. Součástí bude podpůrná FB skupina, kde si budeme navzájem sdílet návody, výstupy a můžeme komentovat progres.
Tento cyklus jsme realizovali 4x v roce 2022 a nyní přináší mírně upravený program, do kterého jsme zakomponovali to, co účastníky předchozích akcí nejvíce pálilo. A v čem bude hlavní rozdíl proti jarním sériím? Na první akci bude rozšířený čas pro nové FB stránky a rozdíly, které by vás neměly polekat. Na druhé akci dáme více prostoru pro zhodnocení vašich profilů, diskuzi, tipům, jak obsah zkvalitnit. Reels, kterých jsme se na třetí akci dotýkali okrajově, probereme hlouběji a vše na místě prakticky vyzkoušíme.
Co potřebujete:
- firemní FB profil, ideálně i firemní IG profil
- chuť a motivaci se naučit novým dovednostem
- proaktivní naladění (plnění úkolů apod.)
Struktura každého dne školení:
- 8:30 – 9:00 – příchod, příprava, kafe
- 9:00 – 12:00 – workshop
- 12:00 – 12:30 – odchod
Obsah jednotlivých dní:
pondělí 16.1.2023
Seznámení + Očekávání
Proč jsme na sítích+ Rozdíly mezi nimi
Bezpečnost na sociálních sítích (+úkol)
Tvorba strategie, STDC framework, Persony
Nová Facebook stránka
Meta Business Suite, Creator studio – publikace a plánování na FB a IG
+ rezerva na dotazy + zadání úkolů na příště
pondělí 23.1.2023
Diskuze/Dotazy od minula
Zhodnocení příspěvků vybraných stránek účastníků, zpětná vazba
Community management + Krizová komunikace
Soutěže na stránkách – mechaniky a vyhodnocení (+úkol)
Nástroje ulehčující správu sociálních sítí
+ rezerva na dotazy + zadání úkolů na příště
pondělí 30.1.2023
Diskuze/Dotazy od minula
Reels/Sekvence teorie, příklady
Reels prakticky – tvorba v prostředí IG, desktop a mobilní aplikace
Plánovaná časová rezerva pro vybrané téma, které vyplyne z kurzu

Chci vědět víc
Čas
(Pátek) 9:00 - 12:00
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Pro všechny ženy, které se aspoň občas cítí zahlcené a unavené, pro mámy na mateřské i pracující, pro
Podrobnosti
Proč přijít?
- Poznáte nebo si zvědomíte svoji vlastní cykličnost její zásadní vliv na vaše nálady, výkonnost i efektivitu práce.
- Pochopíte principy jednotlivých fází, dozvíte se, jak na maximum využít silné stránky a kvality dané fáze.
- Uvědomíte si časté chyby a přesvědčení vyplývající z nevědomosti a neznalosti těchto souvislostí.
- Získáte cenný nástroj pro maximalizaci svých výkonů a svou tvorbu.
- Pochopíte důležitost respektování jednotlivých fází.
- Naučíte se lépe plánovat svůj čas, abyste dosahovala vytoužených a vytýčených cílů.
- Získáte nový pohled na menstruační cyklus jako velmi efektivní nástroj ženského plánování.
- Dostanete praktické návody pro organizaci práce a času v souladu s ženskou proměnlivostí.
- Pochopíte hlouběji principy střídání hladiny hormonů v ženském těle a jejich dopad na výkon, komunikaci i týmovou spolupráci.
Obsah:
- menstruační cyklus jako nevyužívaný osobní a profesní potenciál
- 4 základní fáze ženské cykličnosti, jejich výhody a nevýhody
- cyklické plánování a efektivní timemanagement
- prevence syndromu vyhoření
Lektor: Martina Kovalčíková
„Vystudovala jsem krizový management na UTB v Uherském Hradišti. Pracovala na manažerské pozici ve společnosti CEMEX Czech republic, s.r.o., působila jako ředitelka neziskové organizace Aktivně životem, o.p.s., kde nadále spolupracuji jako vedoucí dětské skupiny Aktiváček. Jako srdcovou záležitost považuji provozování vlatního komunitního centra Medvědín u Provodova, kde organizujeme různá setkání pro ženy, rodiny s dětmi nebo pro děti. V lektorské, poradenské a konzultační činnosti se specializuji na oblast ženské cykličnosti, psychosomatiku, práci s emocemi a prevenci syndromu vyhoření.“
Kdy a kde
Akce proběhne v Naš Dílně ve Zlíně.
Orientační struktura akce:
- 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
- 9:00 – 12:00 – Ženská cykličnost jako efektivní nástroj time managementu
- 12:00-12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a rezervuj si místo! Kapacita je omezená!Podrobnosti
Do kurzu se může přihlásit kdokoliv, kdo se chce více zorientovat v používání sociálních sítí (Facebook, Instagram) pro své podnikání nebo své jiné aktivity. Kurz
Podrobnosti
Do kurzu se může přihlásit kdokoliv, kdo se chce více zorientovat v používání sociálních sítí (Facebook, Instagram) pro své podnikání nebo své jiné aktivity.
Kurz je určen začátečníkům i mírně pokročilým. Jedná se o kombinaci teorie a praktických ukázek a úkolů. Pokud do toho půjdete, myslete na to, že se potkáme 3x a z každého setkání budou úkoly na doma, abychom live čas využili na 100%. Součástí bude podpůrná FB skupina, kde si budeme navzájem sdílet návody, výstupy a můžeme komentovat progres.
Tento cyklus jsme realizovali 4x v roce 2022 a nyní přináší mírně upravený program, do kterého jsme zakomponovali to, co účastníky předchozích akcí nejvíce pálilo. A v čem bude hlavní rozdíl proti jarním sériím? Na první akci bude rozšířený čas pro nové FB stránky a rozdíly, které by vás neměly polekat. Na druhé akci dáme více prostoru pro zhodnocení vašich profilů, diskuzi, tipům, jak obsah zkvalitnit. Reels, kterých jsme se na třetí akci dotýkali okrajově, probereme hlouběji a vše na místě prakticky vyzkoušíme.
Co potřebujete:
- firemní FB profil, ideálně i firemní IG profil
- chuť a motivaci se naučit novým dovednostem
- proaktivní naladění (plnění úkolů apod.)
Struktura každého dne školení:
- 8:30 – 9:00 – příchod, příprava, kafe
- 9:00 – 12:00 – workshop
- 12:00 – 12:30 – odchod
Obsah jednotlivých dní:
pondělí 16.1.2023
Seznámení + Očekávání
Proč jsme na sítích+ Rozdíly mezi nimi
Bezpečnost na sociálních sítích (+úkol)
Tvorba strategie, STDC framework, Persony
Nová Facebook stránka
Meta Business Suite, Creator studio – publikace a plánování na FB a IG
+ rezerva na dotazy + zadání úkolů na příště
pondělí 23.1.2023
Diskuze/Dotazy od minula
Zhodnocení příspěvků vybraných stránek účastníků, zpětná vazba
Community management + Krizová komunikace
Soutěže na stránkách – mechaniky a vyhodnocení (+úkol)
Nástroje ulehčující správu sociálních sítí
+ rezerva na dotazy + zadání úkolů na příště
pondělí 30.1.2023
Diskuze/Dotazy od minula
Reels/Sekvence teorie, příklady
Reels prakticky – tvorba v prostředí IG, desktop a mobilní aplikace
Plánovaná časová rezerva pro vybrané téma, které vyplyne z kurzu

Chci vědět víc
únor
Podrobnosti online události
RUN
Připojte se k živému přenosu
Přidej se k událostiHeslo Přístup k akci bude přihlášeným zaslán na email. Záznam nebude pořizován.
Čas
(čtvrtek) 8:00 - 11:00
Chci si rezervovat místo na akci!
KLIKNI A VYPLŇ REZERVAČNÍ FORMULÁŘ. PO ZAPLACENÍ FAKTURY (NAJDEŠ V EMAILU) JE MÍSTO TVOJE!Podrobnosti
Chcete umět vytvářet letáky, vizitky, plakáty? Prezentace, návrhy, posty a stories jako od profíka?Vkládáte obrázky na facebook a nezobrazují se vám tam celé? Obrázek u události se
Podrobnosti
Chcete umět vytvářet letáky, vizitky, plakáty? Prezentace, návrhy, posty a stories jako od profíka?
Vkládáte obrázky na facebook a nezobrazují se vám tam celé?
Obrázek u události se vám vždycky „nějak blbě“ ořízne?
Potřebujete obrázek v konkrétní velikosti? Např. jako záhlaví na web (např. 1582 x 351) a nevíte, jak na to?
Chcete si plánovat posty, stories, carousely v jednotném vizuálu?
Zařazeno bude i speciální info pro neziskovky :-)
Naučíte se:
- vytvořit plakáty / posty a stories / covery / brožury / výroční zprávy / životopisy / prezentace v aplikaci Canva (zdarma, online)
- pracovat se šablonami i bez nich
- nahrávat, exportovat, sdílet
- vytvořit si složky, týmy, sdílet návrhy
- a zjistíte, jaké jsou praktické rozdíly mezi placenou a neplacenou verzí
Lektor: Mgr. et Mgr. Zdenka Barošová
Předsedkyně Klubu.
Od r. 2012 při podnikání lektorovala ve společnosti Počítačová služba s.r.o. rekvalifikační kurzy Základy podnikání, v rámci kterých přednášela témata Obchodní komunikace, Obchodní etiketa, Time management, Základy marketingu, Marketing na sociálních sítích, Nové trendy v marketingu, Jak zpracovat podnikatelský záměr. Po rodičovské dovolené se do zaměstnání nevrátila a naplno se věnuje svému podnikání a Klubu podnikatelek.
Canvu v placené verzi používá téměř denně a ráda se s vámi podělí o své zkušenosti – ať se vyhnete metodě pokus-omyl. Cesta už je částečně prošlapaná :-)
Příprava
Potřebujete: stabilní připojení k internetu.
Výhodou je: pokud budete mít dva monitory (na jednom sledovat prezentaci a ukázky a na druhém zkoušet vlastní práci). Ale zvládnete to i s jedním :-)
Kdy a kde
Akce proběhne online přes platformu Google Meet (není potřeba nic stahovat, instalovat ani se registrovat).
Odkaz bude zaslán večer před akcí, jakmile budou uzavřeny rezervace.Orientační struktura akce:
- 7:50 – 8:00 – připojení, ověření spojení
- 8:00 – 11:00 – Základy práce s Canvou (krátká prezentace + vaše praktická cvičení) – konec akce závisí na počtu účastníků, jejich dotazech, aktivním zkoušení a procvičování
- 11:00 – rozloučení
Chci vědět víc
Čas
(Pondělí) 8:30 - 12:30
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Investujete do reklamy nebo jste na úplném začátku? Přijďte načerpat inspiraci a rozluštit, co že to ta placená reklama vlastně je. Během dopoledne si řekneme, co je placená
Podrobnosti
Investujete do reklamy nebo jste na úplném začátku? Přijďte načerpat inspiraci a rozluštit, co že to ta placená reklama vlastně je. Během dopoledne si řekneme, co je placená reklama, jak funguje, co by mohlo fungovat právě pro vás a jak to celé uchopit. Povídání, které má za úkol nadchnout vás pro reklamní systémy a několik pracovních listů, které vám pomůžou ujasnit si, co dělat a nedělat a kolik udržitelně investovat do reklamy.
PS: tentokrát žádné remarketingové a konverzní kódy ;)
PRO KOHO JE WORKSHOP URČEN?
Workshop je vhodný pro všechny, kteří prodávají produkty či nabízejí služby – online i offline, lokálně i celorepublikově. Chcete se začít propagovat na internetu, tedy platit si reklamu? Zjistíte, jak na to.
Už jste někdy např. zkoušeli propagovat příspěvek na sociálních sítích, platili si banner někde na internetu vedoucí na váš web, nebo jste se chtěli dostat na lepší pozici ve vyhledávání na Googlu? Přijďte se zorientovat v tom, jaké jsou možnosti a zjistit, které jsou efektivní a nejvíce přínosné právě pro vás.
PROČ PŘIJÍT?
- Zjistíte, o čem je placená reklama.
- Dozvíte se, jaké máte možnosti, co je pro vás nejvýhodnější, kolik a kam investovat.
- Pochopíte, jak uvažovat nad rozložením rozpočtu ale třeba také nad tím, kdy je vhodné a výhodné reklamy spouštět.
- Na konci workshopu budete mít ucelený přehled toho, co pro vás je a co ne.
Celý workshop je teoretický (až na pár praktických úkolů, které budou probíhat pouze formou tužka-papír). Nebudeme zakládat účty ani spouštět reklamy. Nepotřebujete s sebou počítač. Zaměříme se na placené reklamy jako celek, vytvoříme si odstup a podíváme se na ně strategicky.

Jsem online marketing specialistka. Miluji svou práci, a to hlavně pro to, že si už dnes vybírám s kým a na čem chci spolupracovat. Pro své klienty zajišťují především běh reklam na sociálních sítích, v Googlu Ads, Skliku a občas okrajově i ve zbožových srovnávačích. Snažím se denně vzdělávat a prohlubovat své znalosti, které pak ráda předávám dál.
V online marketingu se pohybuji přes 8 let. Byla jsem PPC specialista, vedla jsem tým, učila vysokoškolské studenty na své „alma mater“, odškolila desítky hodin pro klienty i veřejnost a dnes jsem máma a online marketing specialista na volné noze, která se zaměřuje na PPC a reklamy na sociálních sítích.
Dnes už vím, že nic nevím a že pocit je často víc, než dobře nastavená kampaň. Proto se nepouštím do věcí, kterým nevěřím.
Kdy a kde:
Akce proběhne žive v Naší Dílně ve Zlíně, ale bude ji možné sledovat online přes platformu Microsoft Teams. (Odkaz bude zaslán před akcí, jakmile budou uzavřeny rezervace.)
Orientační struktura akce:
- 8:30 – 8:45 – příchod, přivítání, káva
- 8:45 – 9:00 – přivítání, představení, úvod
- 9:00 – 10:30 – I. blok: Úvod do placené reklamy
- 10:30 – 10:45 – přestávka
- 10:45 – 11:45 – II. blok: Jak na placenou reklamu v rámci vašich konkrétních aktivit
- 11:45 – 12:00 – dotazy, diskuze
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, rozchod
Chci vědět víc
Podrobnosti online události
RUN
Připojte se k živému přenosu
Přidej se k událostiHeslo Přístup k akci bude přihlášeným zaslán na email. Záznam nebude pořizován.
Čas
(čtvrtek) 9:00 - 11:30
Chci si rezervovat místo na akci!
KLIKNI A VYPLŇ REZERVAČNÍ FORMULÁŘ. PO ZAPLACENÍ FAKTURY (NAJDEŠ V EMAILU) JE MÍSTO TVOJE!Podrobnosti
Pro koho je seminář určen? Pro podnikatele, kteří chtějí mít klidný spánek
Podrobnosti

Na semináři se zaměříme na to, abyste měli:
- chuť, sílu a nadšení věnovat se bezpečnosti práce
- Přehled o novinkách pro rok 2023 a věděli na co si dát pozor
Celou bezpečnost práce jsme pro Vás shrnuli do následujících okruhů, které spolu projdeme:
- Proč bezpečnost práce – aneb zdraví a životy lidí kolem nás
- Jakou dokumentaci by to fakt chtělo
- Zdravotní a odborná způsobilost
- Pracovní doba a doba odpočinku
- Přesčasy existují a dokonce mají i svá pravidla
- Co dělat, když se stane úraz – pomoc druhému i sobě
- Základní povinnosti zaměstnavatele a zaměstnance a sem tam i nějaká ta práva J
- Hodnocení rizik a kategorizace prací aneb, co si pamatujeme z workshopu
- Náhrada škody – platím, platíš, platíme…. kdo, komu, kolik a za co
- Požadavky na pracoviště a pracovní prostředí
- Požadavky na organizaci práce a pracovní postupy
- Bezpečnostní značky, značení a signály
- Účast zaměstnanců v BOZP a roční prověrky BOZP
- Co když máme kotel nebo plynová zařízení
- Co můžeme a nesmíme provádět s elektrikou
- Zdvihadla nejsou hračky
- Aby nám to nebouchlo – tlakové nádoby
- Ruční nářadí a požadavky na něj
- Hygienické požadavky na pracoviště
- Teplo a chlad – co s tím?
- Hmotnostní limity pro zvedání břemen
- Jak to dělat bezpečně ve výškách?
- Chemické látky nás neděsí
- Otazníky kolem dopravy uvnitř firmy i mimo ní – dopravní řád
Na základě podnětů účastníků z minulých školení doplňujeme seminář o 30 min na téma: Jak proškolit své zaměstnance + seznam, co se kontroluje.
Účastí na semináři získáte osvědčení o proškolení osobou odborně způsobilou v prevenci rizik a budete tak oprávněny jako proškolený vedoucí zaměstnanec školit dál svoje zaměstnance.
Lektor: Ing. Eva Obalilová
S Klubem spolupracuej od roku 2018.
Vystudovala Mendelovu univerzitu, fakultu agronomickou v Brně. Od roku 2008 je odborně způsobilou osobou podle § 11 odst. 1 zákona č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, ve znění pozdějších předpisů. V roce 2010 úspěšně vykonala zkoušku a získala odbornou způsobilost k zajišťování úkolů v prevenci rizik v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. V roce 2012 založila společně s Ing. Jiřím Obalilem firmu ENVIPO team s.r.o., s předmětem činnosti komplexní služby a odborné poradenství v oblastech bezpečnosti práce a požární ochrany. V roce 2022 se zcela osamostatnila a založila vlastní s.r.o. – BOZP HELPIng.
Příprava
Potřebujete: stabilní připojení k internetu.
Kdy a kde
Akce proběhne online přes platformu Microsoft Teams.
Odkaz bude zaslán před akcí, jakmile budou uzavřeny rezervace.Orientační struktura akce:
- 8:50 – 9:00 – připojení, ověření spojení
- 9:00 – 11:30 – BOZP: školení vedoucích zaměstnanců (vč. posledních 30 min na téma jak proškolit své zaměstnance + co se kontroluje)
- 11:30 – rozloučení
Chci vědět víc
Čas
(Pátek) 9:00 - 12:00
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Pro všechny, kdo se zajímají o praktické a
Podrobnosti
Proč přijít?
Obsah:
- Pět elementů, jejich propojení a vztah s hlavními orgány našeho těla (játra, srdce, slezina/slinivka, plíce, ledviny)
- Proč nás to zajímá v tématu Jarní očista?
- Které doporučované postupy očisty jsou pro nás nebezpečné a proč?
- Jakou stravu, byliny, houby a jaký druh pohybu na jaře zvolit?
- Akupresurní body na těle, které nám pomohou na jaře
- Dýcháte správně? Jak si pomoci k menší únavě.
Lektor: Daniela Pilařová
„Jsem lektorka tradiční čínské medicíny a jógy. Působím ve škole Shanti Academy, kterou jsem v roce 2015 založila. Abych se však nepohybovala jen v oblasti teorie, jsem rovněž terapeutka TCM. Mou vášní jsou medicinální houby a možnosti, jimiž nám umějí dopomoci ke zdraví a celkově lepší kondici. Své klienty vedu ke zdraví pomocí úpravy životního stylu, lepšího stravování, bylin, hub a také vhodného pohybu. Přednáším po celé České republice.“
Kdy a kde
Akce proběhne v Naší Dílně ve Zlíně. Orientační struktura akce:
- 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
- 9:00 – 12:00 – Jarní očista tělai duše
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc
březen
Čas
(Pátek) 9:00 - 12:00
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Úspěšně podnikat, a přitom neztratit duši. Být sama sebou, naplno využívat svých silných stránek.
Podrobnosti
Pro koho kurz je?
- Pro podnikatelky, unavené tradičními marketingovými nástroji a technikami.
- Pro všechny, kdo chtějí prodávat, a přitom být sami sebou.
- Pro nezávislé profesionálky a majitelky malých firem, které chtějí získat nový pohled na byznys a marketing.
O čem to bude:
- Jak vypadá autentický marketing?
- Jak se v marketingu obejít bez klamů a manipulace.
- Co je skutečná autenticita a co se s ní často plete.
- Jak na to, co si připravit a čím začít.
- Jaká jsou rizika a na co si dát pozor.
- Které nástroje se pro autentickou prezentaci hodí.
Lektor: Madla Čevelová
„Vystudovala jsem krizový management na UTB v Uherském Hradišti. Pracovala na manažerské pozici ve společnosti CEMEX Czech republic, s.r.o., působila jako ředitelka neziskové organizace Aktivně životem, o.p.s., kde nadále spolupracuji jako vedoucí dětské skupiny Aktiváček. Jako srdcovou záležitost považuji provozování vlatního komunitního centra Medvědín u Provodova, kde organizujeme různá setkání pro ženy, rodiny s dětmi nebo pro děti. V lektorské, poradenské a konzultační činnosti se specializuji na oblast ženské cykličnosti, psychosomatiku, práci s emocemi a prevenci syndromu vyhoření.“
Kdy a kde
Akce proběhne v Naš Dílně ve Zlíně.
Orientační struktura akce:
- 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
- 9:00 – 12:00 – Autentický marketing dle Madly Čevelové
- 12:00-12:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc
Čas
(Pátek) 14:00 - 17:00
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Úspěšně podnikat, a přitom neztratit duši. Být sama sebou, naplno využívat svých silných stránek.
Podrobnosti
Pro koho kurz je?
- Pro podnikatelky, unavené tradičními marketingovými nástroji a technikami.
- Pro všechny, kdo chtějí prodávat, a přitom být sami sebou.
- Pro nezávislé profesionálky a majitelky malých firem, které chtějí získat nový pohled na byznys a marketing.
O čem to bude:
- Jak vypadá autentický marketing?
- Jak se v marketingu obejít bez klamů a manipulace.
- Co je skutečná autenticita a co se s ní často plete.
- Jak na to, co si připravit a čím začít.
- Jaká jsou rizika a na co si dát pozor.
- Které nástroje se pro autentickou prezentaci hodí.
Lektor: Madla Čevelová
„Vystudovala jsem krizový management na UTB v Uherském Hradišti. Pracovala na manažerské pozici ve společnosti CEMEX Czech republic, s.r.o., působila jako ředitelka neziskové organizace Aktivně životem, o.p.s., kde nadále spolupracuji jako vedoucí dětské skupiny Aktiváček. Jako srdcovou záležitost považuji provozování vlatního komunitního centra Medvědín u Provodova, kde organizujeme různá setkání pro ženy, rodiny s dětmi nebo pro děti. V lektorské, poradenské a konzultační činnosti se specializuji na oblast ženské cykličnosti, psychosomatiku, práci s emocemi a prevenci syndromu vyhoření.“
Kdy a kde
Akce proběhne v Naš Dílně ve Zlíně.
Orientační struktura akce:
- 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
- 14:00 – 17:00 – Autentický marketing dle Madly Čevelové
- 17:00-17:30 – rozloučení, odchod
Chci vědět víc
Čas
(Pondělí) 15:45 - 19:00
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Investujete do reklamy nebo jste na úplném začátku? Přijďte načerpat inspiraci a rozluštit, co že to ta placená reklama vlastně je. Řekneme si, co je placená reklama, jak
Podrobnosti
Investujete do reklamy nebo jste na úplném začátku? Přijďte načerpat inspiraci a rozluštit, co že to ta placená reklama vlastně je. Řekneme si, co je placená reklama, jak funguje, co by mohlo fungovat právě pro vás a jak to celé uchopit. Povídání, které má za úkol nadchnout vás pro reklamní systémy a několik pracovních listů, které vám pomůžou ujasnit si, co dělat a nedělat a kolik udržitelně investovat do reklamy.
PS: tentokrát žádné remarketingové a konverzní kódy ;)
Pro koho je workshop určen?
Workshop je vhodný pro všechny, kteří prodávají produkty či nabízejí služby – online i offline, lokálně i celorepublikově. Chcete se začít propagovat na internetu, tedy platit si reklamu? Zjistíte, jak na to.
Už jste někdy např. zkoušeli propagovat příspěvek na sociálních sítích, platili si banner někde na internetu vedoucí na váš web, nebo jste se chtěli dostat na lepší pozici ve vyhledávání na Googlu? Přijďte se zorientovat v tom, jaké jsou možnosti a zjistit, které jsou efektivní a nejvíce přínosné právě pro vás.
Proč přijít?
- Zjistíte, o čem je placená reklama.
- Dozvíte se, jaké máte možnosti, co je pro vás nejvýhodnější, kolik a kam investovat.
- Pochopíte, jak uvažovat nad rozložením rozpočtu ale třeba také nad tím, kdy je vhodné a výhodné reklamy spouštět.
- Na konci workshopu budete mít ucelený přehled toho, co pro vás je a co ne.
Celý workshop je teoretický (až na pár praktických úkolů, které budou probíhat pouze formou tužka-papír). Nebudeme zakládat účty ani spouštět reklamy. Nepotřebujete s sebou počítač. Zaměříme se na placené reklamy jako celek, vytvoříme si odstup a podíváme se na ně strategicky.
Lektor: Adéla Červinková

Jsem online marketing specialistka. Miluji svou práci, a to hlavně pro to, že si už dnes vybírám s kým a na čem chci spolupracovat. Pro své klienty zajišťují především běh reklam na sociálních sítích, v Googlu Ads, Skliku a občas okrajově i ve zbožových srovnávačích. Snažím se denně vzdělávat a prohlubovat své znalosti, které pak ráda předávám dál.
V online marketingu se pohybuji přes 8 let. Byla jsem PPC specialista, vedla jsem tým, učila vysokoškolské studenty na své „alma mater“, odškolila desítky hodin pro klienty i veřejnost a dnes jsem máma a online marketing specialista na volné noze, která se zaměřuje na PPC a reklamy na sociálních sítích.
Dnes už vím, že nic nevím a že pocit je často víc, než dobře nastavená kampaň. Proto se nepouštím do věcí, kterým nevěřím.
Kdy a kde
Akce proběhne online přes platformu Microsoft Teams. (Odkaz bude zaslán před akcí, jakmile budou uzavřeny rezervace.)
Orientační struktura akce:
- 15:45 – 16:00 – připojení, přivítání, úvod
- 16:00 – 17:30 – I. blok: Úvod do placené reklamy
- 17:30 – 17:45 – přestávka
- 17:45 – 18:45 – II. blok: Jak na placenou reklamu v rámci vašich konkrétních aktivit
- 18:45 – 19:00 – dotazy, diskuze
- 19:00 – rozloučení, odpojení
Chci vědět víc
Čas
(Pátek) 9:00 - 12:00
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Workshop je určený pro začátečníky, ale i aktivní
Podrobnosti
Proč přijít?
Obsah:
- V čem je LinkedIn jako sociální síť specifická?
- Jak může sloužit právě Vám?
- Jak vyplnit osobní profil, aby nezapadl do šedivého průměru a Vy byli skutečně vidět?
- Jak publikovat obsah?
- Jaký obsah publikovat?
- Praktické tipy a ukázky
- Jak navazovat kontakty a hledat ty správné lidi?
- Jak spravovat kontakty?
- Jak pracovat s firemními stránkami?
- Jak nastavit strategii firemní stránky?
- Jaký je rozdíl mezi neplacenými a placenými účty?
- Jaké jsou formy placené propagace na LinkedInu?
Lektor: Hana Bednářová
„Sociálním sítím se věnuji už více jak 13 let, pomáhala jsem značkám objevovat jejich potenciál. Na sociálních sítích jsem zastupovala značky jako je Baťa, Česká spořitelna, Generali, Krásno, Kofila, Rudolf Jelínek. Pracovala jsem ve dvou digitálních agenturách (Comtech, Pria system). Momentálně jsem na volné noze a zaměřuji na sociální síť LinkedIn a B2B marketing.“
Kdy a kde
Akce proběhne v Naší Dílně ve Zlíně. Orientační struktura akce:
- 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
- 9:00 – 11:30 – Jak využít LinkedIn pro podnikání i osobní značku?
- 11:30 – 12:00 – diskuze/rezerva
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Co s sebou
-
ideálně notebook a telefon (školení bude interaktivní formou)
Chci vědět víc
Čas
(Pátek) 9:00 - 12:00
Chci si rezervovat místo na akci!
Klikni sem a chyť si své místo!Podrobnosti
Pro všechny ženy, které musí trávit mnoho času sezením, například v u počítače.
Podrobnosti
Proč přijít?
Dlouhé sezení má obrovský dopad na ženské zdraví. Mohlo by se zařadit hned vedle kouření a pití alkoholu. Dlouhodobým sezením se mohou objevit ženám zdravotí problémy na rovině fyzické, hormonální i psychické. Pánevní dno se totiž začne hroutit a ničit tak fungování celého opěrného systému těla i vnitřních orgánů.
Mohou se objevit obtíže jako je nadměrná únava, únik moči, nepravidelný cyklus, bolestivá menstruace, nechuť na milování, bolest při milování, funkční neplodnost a mnoho dalších.
Ale co udělat, když sedět musíme? Třeba při práci?
Představíme si způsoby kompenzace dopadů sezení, pomůcky na kvalitnější aktivní sed i úpravu pracovního místa a cviky na udržení pružnosti pánevního dna, které můžeme dělat v sedě.
Obsah:
- Co je to pánevní dno a jaký má jeho stav dopad na naše celkové zdraví.
- Jak si upravit pracovní místo a místo k sezení, aby náš sed byl tzv. aktivní a zdraví neničil.
- Nenápadné cviky udržující pánevní dno v pružnosti, které lze dělat v sedě + správný dech v sedě.
Lektor: Zuzana Zaharowská
„Jsem magistrou sociální pedagogiky, maminkou 2 témař dospělých dětí a od roku 2008 se věnuji práci s lidmi a vždy to byly především ženy. Věnovala jsem se ženám v seberozvojových kurzech zabývajících se naší spokojeností v roli maminky (předporodní příprava, masáže dětí, psychomotorický vývoj miminka, výchova, psychická pohoda …). V posledních šesti letech pracuji s lidmi na jejich životní spokojenosti pomocí těla a pohybu, mám 3 vlastní akreditované kurzy pod MPSV zaměřené na pohyb a práci s dechem. Mým mentorem v oblasti pohybu je kanaďan Erik Iversen, jehož výcviky tlumočím. Mám také výcvik zaměřený na tanec specificky pro ženy Loona dance a nyní procházím jako asistentka výcvikem specificky zaměřeným na pánevní dno metodou 3×3 Renaty Sahani a mentoringem Adama Barleyho.“
Kdy a kde
Akce proběhne v Naší Dílně ve Zlíně. Orientační struktura akce:
- 8:45 – 9:00 – příchod, přivítání, káva
- 9:00 – 12:00 – Jak si častým sezením neničit zdraví
- 12:00 – 12:30 – rozloučení, odchod
Co s sebou
- šál nebo šátek
Chci vědět víc
Podrobnosti online události
RUN
Připojte se k živému přenosu
Přidej se k událostiHeslo Přístup k akci bude přihlášeným zaslán na email. Záznam nebude pořizován.
Čas
(čtvrtek) 8:00 - 11:00
Chci si rezervovat místo na akci!
KLIKNI A VYPLŇ REZERVAČNÍ FORMULÁŘ. PO ZAPLACENÍ FAKTURY (NAJDEŠ V EMAILU) JE MÍSTO TVOJE!Podrobnosti
Chcete umět vytvářet letáky, vizitky, plakáty? Prezentace, návrhy, posty a stories jako od profíka?Vkládáte obrázky na facebook a nezobrazují se vám tam celé? Obrázek u události se
Podrobnosti
Chcete umět vytvářet letáky, vizitky, plakáty? Prezentace, návrhy, posty a stories jako od profíka?
Vkládáte obrázky na facebook a nezobrazují se vám tam celé?
Obrázek u události se vám vždycky „nějak blbě“ ořízne?
Potřebujete obrázek v konkrétní velikosti? Např. jako záhlaví na web (např. 1582 x 351) a nevíte, jak na to?
Chcete si plánovat posty, stories, carousely v jednotném vizuálu?
Zařazeno bude i speciální info pro neziskovky :-)
Naučíte se:
- vytvořit plakáty / posty a stories / covery / brožury / výroční zprávy / životopisy / prezentace v aplikaci Canva (zdarma, online)
- pracovat se šablonami i bez nich
- nahrávat, exportovat, sdílet
- vytvořit si složky, týmy, sdílet návrhy
- a zjistíte, jaké jsou praktické rozdíly mezi placenou a neplacenou verzí
Lektor: Mgr. et Mgr. Zdenka Barošová
Předsedkyně Klubu.
Od r. 2012 při podnikání lektorovala ve společnosti Počítačová služba s.r.o. rekvalifikační kurzy Základy podnikání, v rámci kterých přednášela témata Obchodní komunikace, Obchodní etiketa, Time management, Základy marketingu, Marketing na sociálních sítích, Nové trendy v marketingu, Jak zpracovat podnikatelský záměr. Po rodičovské dovolené se do zaměstnání nevrátila a naplno se věnuje svému podnikání a Klubu podnikatelek.
Canvu v placené verzi používá téměř denně a ráda se s vámi podělí o své zkušenosti – ať se vyhnete metodě pokus-omyl. Cesta už je částečně prošlapaná :-)
Příprava
Potřebujete: stabilní připojení k internetu.
Výhodou je: pokud budete mít dva monitory (na jednom sledovat prezentaci a ukázky a na druhém zkoušet vlastní práci). Ale zvládnete to i s jedním :-)
Kdy a kde
Akce proběhne online přes platformu Google Meet (není potřeba nic stahovat, instalovat ani se registrovat).
Odkaz bude zaslán večer před akcí, jakmile budou uzavřeny rezervace.Orientační struktura akce:
- 7:50 – 8:00 – připojení, ověření spojení
- 8:00 – 11:00 – Základy práce s Canvou (krátká prezentace + vaše praktická cvičení) – konec akce závisí na počtu účastníků, jejich dotazech, aktivním zkoušení a procvičování
- 11:00 – rozloučení
Chci vědět víc